خبرگزاری کار ایران

نامجو خبر داد:

مشکلات شهرک صنعتی پیرانشهر بررسی شد/ پلمپ 39 واحد بدون پروانه کسب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: آبان ماه امسال، مشکلات شهرک صنعتی پیرانشهر و کارگاه‌های تولیدی بدون مجوز این شهرستان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از پیرانشهر، رسول نامجو با اشاره به عملکرد آبان ماه این اداره اظهار داشت: دراین رابطه ضمن تأیید سوخت واحدهای تولیدی از طریق سایت تجارت آسان، مشکلات شهرک صنعتی پیرانشهر و کارگاه های صنفی تولیدی بدون مجوز بررسی شد.

وی از بازرسی 155 واحد غیرصنفی در ماه گذشته در شهرستان پیرانشهر خبر داد و گفت: در این باره 10 پرونده به ارزش 27 میلیون و 302 هزار و 500 ریال تشکیل شد.

نامجو با اشاره به بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی و آرد و نان این شهرستان بیان کرد: در آبان ماه در مجموع 375 مورد بازرسی با 24 پرونده به ارزش 31 میلیون و 287 هزار و 900 ریال تشکیل شد.

رئیس‌اداره‌صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر به بیان عملکرد بخش واحد بازرسی و نظارت این شهرستان پرداخت و تصریح کرد: در ماه گذشته 33 فقره پروانه کسب عادی صادر و هشت پروانه نیز تمدید شد.

وی تعداد واحدهای شناسایی بدون پروانه را 91 مورد عنوان کرد و گفت: تعداد واحدهای پلمپ شده نیز 39 مورد بوده است.

نامجو اظهار داشت: در آبان ماه، شش کارت بازرگانی‌تمدید و 16 کارت پیله وری صادر شده و ضمن توزیع 20 کارت مبادلات مرزنشینی، 30 کارت نیز فعالسازی شد.

کد خبر : ۴۳۸۸۶۱