خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد گیلان خبر داد:

کمک 10 میلیارد ریالی مردم گیلان به مراکز نیکوکاری/ فعالیت 17 مرکز نیکوکاری درگیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۸۷۴

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان گفت: 17 مرکز نیکوکاری در گیلان فعال هستند که علاوه بر کمک نقدی، خدماتی از قبیل پزشکی به نیازمندان ارائه می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امیری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه این کمک‌ها بصورت نقدی و غیرنقدی بوده است، اضافه کرد: مبلغ 2 میلیارد و 207 میلیون و 105 هزار ریال به صورت نقدی و مبلغ 5 میلیارد و 175 میلیون و 671 هزار ریال در قالب کالا و مبلغ  2 میلیارد و 585 میلیون و 115 هزار ریال هم به صورت ارائه خدمات بوده است.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و همراهی خوب مردم نوعدوست گیلان در خدمت رسانی به نیازمندان تصریح کرد: هم اکنون هفده مرکز نیکوکاری در گیلان فعال هستند که علاوه بر کمک نقدی،  خدماتی از قبیل پزشکی، سبد کالا ، معیشتی، مسکن، درمان، اشتغال، فرهنگی، جهیزیه و موردی به نیازمندان ارائه می کنند .

امیری با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و 919  نفر از نیکوکاران، حامیان و امدادیاران عضو مراکز نیکوکاری در گیلان هستند اظهار کرد: تعداد 14 هزار و 470 مورد مراجعات مردمی در هفت ماهه سال جاری در مراکز نیکوکاری سطح استان به ثبت رسیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادگیلان با بیان اینکه نیکوکاران و خیران‌همراهی و همکاری خوبی برای اجرای طرح شوق زیارت  اعزام مددجویان به اماکن زیارتی داشتند افزود: نیکوکاران مبلغ 36 میلیون و 400 هزار ریال برای اعزام جمعی از مددجویان به عتبات عالیات مساعدت کردند.   

شایان ذکر است مردم نوعدوست گیلان در ماه مبارک رمضان امسال از طریق مراکز نیکوکاری استان 959 میلیون و 721 هزار ریال و مبلغ یک میلیارد و 471 میلیون و 800 هزار ریال هم از طریق کیسه های همیان مولا بصورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و ایتام کمک کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز