خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد:

ممنوعیت شکار، خرید و فروش پرندگان وحشی تا اطلاع ثانوی/ آمادگی گیلان برای مقابله با خطر شیوع آنفولانزای پرندگان

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۰۴۶

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: در حال حاضر گیلان در آمادگی کامل به سر می‌برد لذا هر گونه شکار، خرید و فروش پرندگان وحشی تا اطلاع ثانوی اکیدا ممنوع است.

 به گزارش ایلنا از لنگرود، به منظور جلوگیری از خرید و فروش پرندگان وحشی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان با حضور در بازار لنگرود نسبت به گشت و پایش محدوده بازار عرضه پرندگان وحشی اقدام کردند.

ساسان اکبری پور بیان کرد: با توجه به خطر شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان و با عنایت به اینکه در حال حاضر استان گیلان برای رویارویی با این خطر در آمادگی کامل به سر می برد لذا هرگونه شکار، خرید و فروش پرندگان وحشی تا اطلاع ثانوی اکیدا ممنوع است.

فرمانده یگان‌حفاظت محیط زیست استان اذعان داشت: نیروهای یگان حفاظت استان با همراهی حجامی، معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل حفاظت محیط‌زیست گیلان و نجات، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود در این ماموریت گشت و پایش، به فروشندگان و بازاریان محلی با توزیع تراکت و بروشورهای آموزشی ، نسبت به عواقب خطرناک شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان هشدار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز