خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

شهرداری‌ارومیه مقابل پیکان‌تهران نتیجه را واگذار کرد

ششمین شکست شهرداری ارومیه مقابل پیکان تهران رقم خورد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، از سری رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال کشور تیم پیکان‌تهران موفق شد در سالن مملو از جمعیت غدیر ارومیه تیم شهرداری ارومیه و یاران تراویسا با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

در ست اول این دیدار تیم میزبان موفق شد با استفاده از اشتباه‌های حریف در توپ گیری 6 بر یک از حریف پیش بیفتد. در ادامه اما پیکانی ها موفق شدند امتیازها را جبران کنند و بازی را در امتیاز 17 به تساوی بکشانند.

در حالی که غفور می توانست امتیاز 23 را برای پیکان به دست بیاورد بازیکنان حریف او را دفاع کردند و بازی 22-21 شد. در ادامه هم اشتباه معنوی نژاد باعث شد شهرداری ارومیه از پیکان بار دیگر پیش بیفتد و این ست 25 بر 23 به نفع میزبان به پایان برسد.

در ست دوم این دیدار شاگردان پیمان اکبری موفق شدند اختلاف امتیاز 3 را ایجاد کنند. با رقم خوردن امتیاز 7-4 به نفع پیکان تراویسا درخواست وقت استراحت کرد و در ادامه میزبان اختلاف را کم کرد و بازی 13-12 به نفع پیکان شد. اسپک معنوی‌نژاد باعث شد پیکان 20-18 از حریف پیش بیفتد و در ادامه هم آبشار امیر غفور آخرین امتیاز این ست را رقم زد و پیکان 25-23 این ست را برد تا دو تیم در ست‌شماری به تساوی یک-یک برسند.

داستان در ست سوم هم به مانند دو ست قبل بود و یک تیم موفق به ایجاد اختلاف امتیاز خوبی شد. این بار ارومیه موفق بود و 4 امتیاز اختلاف را ایجاد کرد اما در ادامه باز هم بازی به تساوی 19-19 رسید. اواسط این ست فرهاد سال‌افزون جای سعید معروف به میدان آمد.

شهرداری ارومیه در حالیکه در این ست در آستانه پیروزی بود با نتیجه 25-23 شکست خورد و تیم میهمان 2 بر یک در ست شماری پیش افتاد.

در ست‌چهارم این دیدار دو تیم پایاپای پیش رفتند اما در اواخر بازی پیکان موفق شد دو اختلاف امتیاز ایجاد کند و 20-18 پیش بیفتد.

در پایان هم این ست با نتیجه 25 بر 21 به نفع پیکان به پایان رسید تا تیم دوم جدول این بازی را 3 بر یک به نفع خود به پایان برساند. پیکان با این سه امتیاز 28 امتیازی شد و فاصله خود را با بانک سرمایه در صدرجدول حفظ کرد.

کد خبر : ۴۳۹۱۴۲