خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

گازرسانی به 92 درصد از خانوارهای روستایی گیلان/ تلاش برای ثبت گیلان بعنوان یکی از استان‌های ممتاز به‌لحاظ گازرسانی

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۶۴۹

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از عزم راسخ شرکت گاز برای افزایش میزان گازرسانی به 96 درصد و ثبت استان گیلان بعنوان یکی از استان‌های ممتاز به لحاظ گازرسانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری اظهار داشت: هم اکنون بیش از 18 هزار کیلومتر شبکه گذاری در گیلان  انجام شده است و مجموع مشترکین گاز در استان به حدود 950 هزار مشترک رسیده است.

وی با اعلام این خبر افزود: با توجه به این حجم از شبکه و مشترک گاز در استان، شرکت گاز برنامه ریزی و تمهیدات مناسبی را برای نگهداشت شبکه ها و تأمین پایدار گاز انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: در آذرماه امسال و در سرمای گسترده‌ای که کل استان را فراگرفت، شبکه گاز استان پایداری خود را به اثبات رساند.

ظهیری بیان کرد: شرکت گاز در بخش‌های مختلف صنعتی، حمل و نقل، تجاری و خانگی دارای مشترک است که در همه بخش ها به استثناء بخش خانگی، مصرف گاز قابل کنترل است یعنی حجم نیاز هر واحد صنعتی و یا تجاری دقیقا مشخص بوده و بر همان اساس به آن گاز تعلق می‌گیرد، ولی کنترل مصرف در بخش خانگی در دستان‌خانوارهاست و لازم است مشترکین در مصرف گاز نهایت صرفه‌جویی را بعمل آورند.

وی با اشاره به این مطلب افزود: متاسفانه در ماه گذشته مصرف بخش خانگی در استان فراتر از حد انتظارات و پیش‌بینی‌ها بود بنحوی که در سرمای اخیر، تا 45 درصد افزایش مصرف در بخش خانگی گزارش شد و این در حالی است که پیش‌بینی شرکت گاز افزایش 10 الی15 درصدی مصرف گاز بوده است.

ظهیری اظهار داشت: با استفاده از لباس های گرم مخصوص فصل سرما و همچنین کاهش دمای منزل به میزان 18 الی 21 درجه می توان تا حد زیادی از وقوع قطعی گاز جلوگیری بعمل آورد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این مطلب از تمام گیلانیان فهیم خواست با مدیریت و کنترل مصرف گاز، این نعمت الهی علاوه بر کمک به همکاران شرکت گاز در جهت پایداری شبکه گاز در استان، هزینه کمتری را بابت گازبها متحمل شده و این انرژی پایان پذیر را برای نسل های بعد حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز