خبرگزاری کار ایران

آبان‌ماه سال‌جاری صورت گرفت؛

انجام 210 مورد بازرسی از کارگاه‌های خانگی قالیبافی در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در آبان امسال، طرح نظارتی ویژه گاز مایع در سطح شهرستان مهاباد انجام شد.

 صادق قادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مهاباد با اشاره به عملکرد آبان‌ماه این اداره اظهار داشت: در این زمینه ضمن بررسی و تایید درخواست سوخت واحدهای صنعتی معادن شهرستان مهاباد، کار معرفی واحدهای صنعتی به شرکت نفت برای دریافت سوخت ذخیره زمستانی به‌منظور استفاده در مواقع بحرانی و افت فشار گاز انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تصریح کرد: علاوه بر آن، کمیته نرخ‌گذاری کالا و خدمات صنفی تشکیل و سامانه مدیریت مرزنشینان به روز رسانی شد.

قادری از صدور پروانه کسب عادی توسط اتحادیه‌های صنفی به تعداد 59 فقره خبر داد و بیان کرد: از سوی دیگر 30 فقره پروانه نیز تمدید و 37 فقره باطل شد.

وی با اشاره به عملکرد واحد فرش گفت: در این مدت، 210 مورد بازرسی از کارگاه‌های خانگی قالیبافی انجام و در این زمینه 4 مورد فسخ قرارداد بیمه قالیبافی و 22 مورد اخطاریه صورت گرفت.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد به بیان اقدامات نظارت و بازرسی این اداره پرداخت و اظهار داشت: آبان‌ماه یک‌هزار و 157 مورد بازرسی صورت گرفته و ضمن تشکیل 107 پرونده، 107 تخلف نیز به ارزش 46 میلیون و 782 هزار و 240 ریال کشف شد.

وی تعداد بازرسی صورت گرفته در واحد آرد و نان را 177 مورد عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیز 14 پرونده تخلف به ارزش ریالی 26 میلیون و 490 هزار و 750 ریال به ثبت رسید.     

قادری با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه گاز مایع در سطح شهرستان مهاباد افزود: علاوه بر آن، ماه گذشته نظارت ویژه بر ترمینال مسافربری با توجه به اعزام زائران اربعین حسینی به مقصد عراق انجام شد.

کد خبر : ۴۳۹۹۰۰