خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لنگرود خواستار شد:

تسریع در روند اجرای جمع آوری پروژه فاضلاب بهداشتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۰۵۱

نماینده مردم شهرستان لنگرود در دیدار با مدیرعامل آبفای گیلان خواستار تسریع در روند اجرای جمع آوری پروژه فاضلاب بهداشتی استان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در دیداری با مدیرعامل آبفای گیلان خواستار تسریع در روند اجرای جمع آوری پروژه فاضلاب بهداشتی استان شد.

در این دیدار لاهوتی نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود با اشاره به اخذ مصوبه شورای اقتصاد برای 5 شهر استان تصریح کرد: با توجه به عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز و لزوم اجرای پروژه های آب و فاضلاب بهره مندی از تسهیلات بانک توسعه اسلامی بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی با بیان اینکه در شهرهای صومعه سرا، آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود و رودسر مصوبه شورای اقتصاد اخذ گردید و برای اخذ مصوبه دیگر شهرهای استان نیز از حمایت و همکاری نمایندگان برخوردار خواهید بود.

نماینده مردم شهرستان لنگرود با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه های فاضلاب بهداشتی افزود: حداقل کاری که میتوان انجام داد ارائه پایان کار ساختمانها منوط به داشتن سپتینگ می باشد.

حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان توضیحاتی در خصوص وضعیت پروژه های آب و فاضلاب استان وشهر لنگرود ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز