خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی:

استانداری آذربایجان‌غربی پشتیبان دانشجویان است

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۵۵۰

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت:خوشبختانه امروز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به آن درجه از بلوغ فیزیکی و مادی رسیده که هزاران مدرس در آن فعالیت کرده و هزاران دانشجو را در اختیار دارد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، نادر صفرزاده در مراسم افتتاح مدرسه کسب و کار که با همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان انجام شد اظهار داشت: خوشبختانه امروز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به آن درجه از بلوغ فیزیکی و مادی رسیده که هزاران مدرس در آن فعالیت کرده و هزاران دانشجو را در اختیار دارد. 

معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: این در حالی است که متاسفانه صنعت، خدمات و کشاورزی تاکنون نتوانسته از یافته‌های علمی دنیا استفاده کند. 

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۷۵ به استان تصریح کرد: ایشان در این سفر، راز و رمز ماندگاری نظام غرب را به دو دلیل دانسته که یکی نظم در کار‌ها و دیگری بهره‌مندی از علم بوده است. 

صفرزاده با بیان اینکه رتبه ایران به لحاظ جمعیتی در دنیا هفدهم است بیان کرد: اما متاسفانه به لحاظ اقتصادی در رتبه ۸۵ قرار داشته و فاصله بسیاری تا رسیدن به جایگاه رفیعی که شهدا و امام شهدا و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار دارند، دارد. 

معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: امید است که سال به سال اینجایگاه ارتقاء یافته و ایران اسلامی به جایگاه واقعی خویش برسد و این مهم نیز زمانی محقق می‌شود که علم در تمامی شئونات جامعه ساری و جاری باشد. 

صفرزاده با تاکید بر اینکه هم‌اکنون در دنیا بسیاری از کشور‌ها با تاسیس شرکت‌های کوچک توانسته‌اند که اقتصاد خویش را تعالی دهند اظهار داشت: در این باره هم‌اکنون کشور هندوستان با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت در حوزه آی‌تی بیشترین صادرات را داشته و یا کشور چین جزو پنج قدرت بر‌تر جهان است. 

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت بر‌تر و تعیین کننده در منطقه خاورمیانه و آسیا است تصریح کرد: در این باره در ۱۱ ماهه گذشته بسیاری از رهبران کشورهای دنیا به تهران سفر کرده و با رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند. 

صفرزاده با اشاره به اینکه امروز تفکر مقاومت در حلب سوریه به نتیجه رسیده است افزود: امید است که داعش از موصل عراق نیز به بیرون رانده شده و در این باره در استان و در کشور برای دوران پسا داعش برنامه‌ریزی شده است. 

معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: پیش از این محصولات استان آذربایجان‌غربی از مرز تمرچین پیرانشهر به عراق صادر می‌شد که اوضاع آشفته این کشور سبب توقف کارکرد کارخانه‌ها و اثر سوء بر تولید استان شد. 

وی با اشاره به تحصیل ۱۰۰ هزار دانشجو در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون تمامی شهر‌ها و بخش‌های استان دارای دانشگاه بوده و حتی دانشگاه بین‌المللی ماکو با مشارکت کشورهای خارجی در منطقه آزاد افتتاح می‌شود. 

صفرزاده با تاکید بر اینکه استانداری آذربایجان‌غربی پشتیبان دانشجویان است بیان کرد: علاوه بر آن از فعالیت‌های پژوهشی، ایده‌های بر‌تر و ایده‌پردازان نیز حمایت کرده و امکانات فیزیکی و مادی را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز