خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سنندج مطرح کرد:

کشاورزی اساسی‌ترین و استراتژیکی‌ترین موضوع کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۰۶۲

فرماندار شهرستان سنندج اظهار داشت: کشاورزی اساسی‌ترین و استراتژیکی‌ترین موضوع کشور است که آموزش باید به عنوان اولویت دارترین موضوع در انجام مدیریت این بخش باشد.

به گزارش  ایلنا از سنندج ابراهیم زارعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه باید در امر  کشاورزی به آموزش اهتمام ویژه ایی داشت، افزود: مدیریت آب در بخش کشاورزی بسیار مهم است و اگر در راستای افزایش بهره وری و راندمان آب با استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری اقدام شود، می‌توان به آینده کشاورزی در شهرستان همچنین استان خوش بین بود.

وی در ادامه گفت: اولین کشوری که از قدیم مدیریت آب را اجرا کرده است کشور ما بود و مردم از آب یکی از چهار عنصر ارزشمند نگهداری و مدیریت کرده‌اند این موضوع باید بیشتر از پیش مورد اهمیت باشد.

زارعی یاداور شد: از آب‌های زیرزمینی استفاده‌های فراوانی شده است اکنون مدیریت مصرف صحیح باید به عنوان یک اصل اساسی مدنظر باشد.

فرماندار سنندج ضمن اظهار خشنودی از جایگاه شهرستان سنندج در حوزه‌های مختلف کشاورزی در استان کردستان گفت:شهرستان سنندج در حوزه باغداری، دام و طیور ازظرفیت خوبی بهرمند است و باید در راستای تقویت این حوزه ها اقدامات  موثرتری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشاورزی امروز دیگر سنتی نیست باید برای مدرنیته کردن کشاورزی در راستای کشاورزی اقتصادی حرکت کرد.

وی برخورد قهری با زمین خواران را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: باید از اراضی‌کشاورزی که بخش تامین امنیت غذایی کشور را به عهده دارد حفاظت کرد و به عنوان یک اولویت مدنظر باشد.

زارعی افزود: سپهری یکی از مدیران باخلاقی بود که با اخلاق حسنه در پاسخگویی به ارباب رجوع اهمیت ویژه ایی قائل هستند.

به گفته وی انتصابات اخیر سازمان جهاد کشاورزی نشان از درایت و انتخاب صحیح ریاست این بخش است.

در پایان‌ضمن تقدیر ار زحمات محمد فرید سپری، دادور سهرابی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز