خبرگزاری کار ایران

در بازدید هیات تجاری مالزی مطرح شد:

اصفهان سیتی‌سنتر الگوی موفق تجاری ایران

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۰۹۱

هیات 50 نفره تجاری مالزی به عنوان بزرگترین هیات تجاری مالزی از مجموعه سیتی سنتر اصفهان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عبداللهی مدیر روابط عمومی مجموعه اصفهان سیتی سنتر، در خصوص بازدید این هیات 50 نفره از نگارخانه، دانشگاه، موزه و دیگر بخش‌های مختلف مجموعه اصفهان سیتی سنتر عنوان کرد: بزرگترین هیات تجاری مالزی برای امضا تفاهم نامه همکاری با این مجموعه اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های متعددی که در این مجموعه وجود دارد، فعالان عرصه های مختلف تجاری، فرهنگی و تفریحی مشتاق به حضور در این مجموعه جهت تبادل تجارب و همکاری های دو طرفه هستند.

سکری ابوبکر مدیر شرکت سرمایه‌گذاری میدا و عضو دولت مالزی که وظیفه بهبود روابط مالزی با دیگر کشورها را به عهده دارد، تبادل اطلاعاتی بین ایران و مالزی و کشورهای آسیای را یکی از موضوعات مهم بیان می‌کند. 

وی که اولین سفر خود را به اصفهان تجربه می‌کند از وجود فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار در این استان می‌گوید و معتقد است اصفهان و کوالالامپور می‌توانند همکاری‌های خوبی در زمینه‌های اقتصادی داشته باشند. 

 سکری ابوبکر در این زمینه به حضور کابینه دولت مالزی در تهران اشاره می‌کند و از تفاهم‌نامه‌ای می‌گوید که قرار است روزهای آینده بین ایران و مالزی منعقد شود. 

طبق این توافق‌نامه، امکان تجارت آزاد بین ایران و مالزی با هدف رشد روابط تجاری و سرمایه‌گذاری بین دو کشور برقرار می‌شود.   

وی همچنین با بیان این که سیتی سنتر مجموعه‌ای است که نه ‌تنها اقتصاد استان بلکه اقتصاد کشور را نیز بهبود می‌بخشد، می گوید: در آینده پس از شناخت بیشتر مجموعه می توانیم روابط و همکاری های بسیاری با این مجموعه داشته باشیم. 

محمد غزالی صاحب شرکت و عضو هیئت‌علمی در دانشگاه تهران نیز هدف خود و این هیئت 50 نفره را از سفر به اصفهان و دیدار از مجموعه اصفهان سیتی سنتر یافتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیان می‌کند و می‌گوید: مجموعه سیتی سنتر، تصویری از مدرن شدن ایران است که سنت‌های اصفهان و مدرنیته را در کنار یکدیگر آورده است. هرچند بازهم لازم است بیش از این به سنت‌های ایرانی و اصفهانی در این مجموعه توجه شود. 

مدیر شرکت اس ام ای مالزی نیز با تایید گفته های غزالی می گوید: قرار گیری مدرنیته و سنت در کنار هم اتحاد بین مردم اصفهان را در این مجموعه که الگویی موفق از تجارت در ایران است، بیشتر می‌کند. 

وی افزود: من تاکنون شاپینگ مال‌های زیادی را در دنیا دیده‌ام اما اصفهان سیتی سنتر شبیه هیچکدام از آن‌ها نیست. از این رو آن نام را شاپینگ مال نمی‌گذارم بلکه آن را لایف استایل می نامم زیرا می‌تواند سبک زندگی مردم را تغییر دهد و روزهای بهتری را برای آن ها رقم بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز