خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه خبر داد:

اجرای 400 هکتار کشاورزی مدرن در شهرستان صحنه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از اجرای کشاورزی و باغداری مدرن در بیش از 400 هکتار از اراضی شهرستان صحنه خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد خبر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، رضا رحیمی اجرای طرح مذکور را سنگ‌بنای خوبی برای همکاری اقتصادی استان با بخش‌های اقتصادی کمیته امداد دانست و گفت: با اجرای موفق این طرح زمینه برای ورود کمیته امداد به پروژه‌های گرمسیری فراهم می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در نشستی که با رئیس هلدینگ کشاورزی کمیته امداد امام خمینی داشتیم، زمینه‌های همکاری متقابل مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی گفت: استان کرمانشاه با دارا بودن اقلیم مناسب مناسب و متناسب برای انواع فعالیت‌های کشاورزی، این توانایی را دارد تا تبدیل به قطب برتر کشور در این حوزه شود و در این راستا اقدام لازم در حال انجام است.
 
 رحیمی خاطرنشان کرد: دعوت از هلدینگ‌های مطرح کشور در راستای ماموریت پیش گفته از محورهای مهم برای جذب منابع به استان است.
 
همچنین در این نشست، رئیس هلدینگ کشاورزی کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز شرحی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه کاری  ارائه کرد و با اشاره به ماموریت این نهاد مبنی بر توانمندسازی افراد تحت پوشش گفت: آماده سرمایه‌گذاری در همه بخش‌های مرتبط در سراسر استان کرمانشاه هستیم.
 
علیرضا غنی زاده افزود: آماده سرمایه‌گذاری در حوزه زراعت، باغبانی، دامپروری، دامداری و شیلات در استان کرمانشاه هستیم و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد از اولویت‌های اصلی ماست.
 
در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از غنی زاده خواست تا 400 هکتار از اراضی شهرستان صحنه که در تملک کمیته امداد قرار دارد را با احداث گلخانه و باغات مدرن به بهره‌برداری برساند که مورد موافقت قرار گرفت.
 
بنا بر گفته رئیس هلدینگ کشاورزی کمیته امداد امام خمینی، عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.
 
این نشست با حضورمدیران کل دفاتر سرمایه‌گذاری و هماهنگی امور اقتصادی استانداری و نیز مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.

کد خبر : ۴۴۱۱۳۴