خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر کشور؛

حسین توکلی، بخشدار کهریزک شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۲۸۶

با حکم وزیر کشور، حسین توکلی، بخشدار جدید کهریزک شد.

به گزارش ایلنا، «حسین توکلی» با اعلام این مطلب به تشریح برنامه های کاری خود در مسئولیت جدید پرداخت و گفت: بخش کهریزک با داشتن دو شهر بزرگ و روستاهای توانمند، پتانسیل خوبی در تمامی زمینه ها برای منطقه جنوب پایتخت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه هدفی جز خدمت به مردم جنوب تهران و بخش کهریزک ندارد، افزود: منطقه کهریزک اگر چه از نظر صنعتی رشد خوبی کرده است اما مردم این منطقه جنوبی تهران از این رشد بهره‌ای ندارند.

توکلی توسعه بخش کهریزک، افزایش رفاه اجتماعی مردم این بخش، مشارکت پذیری، تلاش برای حفظ محیط زیست و تلاش برای صیانت از بیت المال را از مهمترین اهداف و برنامه های خود برشمرد و خاطرنشان کرد: بخش کهریزک که روزگاری شامل دو دهستان قلعه نو و کهریزک بوده، امروزه با توسعه روستاها به دو بخش قلعه نو و کهریزک تبدیل شده که این خود نشان از اهمیت و ضرورت توجه به این بخش دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم، بخش کهریزک را از بخش های مهم و استراتژیک توصیف کرد و افزود: انتخاب مدیر این منطقه حساسیت بالایی داشت و برای همین فردی انتخاب شد که از خلاقیت های اجرایی برخوردار بوده و کارایی لازم را داشته باشد.

هدایت الله جمالی پور بومی بودن، داشتن شناخت خوب و مناسب از شرایط بخش و تعامل مطلوب با مسئولان مختلف را از ویژگی های بخشدار جدید ذکر کرد.

گزارش خبرنگار ایلنا حاکیست، فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم گفت: مدیران باید با صداقت، سلامت و کار شبانه روزی برای خدمت به مردم آماده باشند.

 هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه امروز کشور در شرایط سختی است و برون رفت از آن فقط با همت امکان‌پذیر است، افزود: مدیران نباید وقت خود را صرف امور حاشیه ای کنند.

وی با بیان اینکه کشور ایران دارای ظرفیت های گسترده ای است که بسیاری از کشورهای منطقه از آن محروم هستند، افزود:همت مسئولان کشور توسعه همه جانبه و پایدار را رقم می زند و ایفای نقش بی‌بدیل در منطقه جز با همت و تلاش مسئولان شدنی نیست.

جمالی پور با تاکید بر حفظ وحدت از سوی آحاد مردم و مسئولان گفت: پرداختن به اختلافات و مباحث فرعی جز هدر رفتن منابع و شاد شدن دشمن ثمری ندارد.

وی با بیان اینکه منتقدان عملکرد دولت یازدهم باید نقد سازنده داشته باشند افزود: نقد باید با ارائه راهکار باشد و نقد مخرب هیچ فایده ای جز فراهم کردن فرصت برای دشمن و قفل زدن بر کار در حال انجام ندارد.

وی گفت: ناامید کردن مردم از نتایج و دستاوردها و دمیدن روح ناامیدی خدمت به دشمن است.

جمالی پور بر قانون گرایی و قانون مداری مدیران تاکید کرد و افزود: اگر مدیران در مسیر قانون نیستند باید به آن بازگشته و اگر در مسیر قانون هستند باید با سرعت حرکت کنند چرا که التزام به قانون مهمترین عنصر توسعه کشور است.

وی گفت: دولت یازدهم مبنای عملکرد خود را بر پایه قانون گذاشته و نیک می داند که کشور از بی قانونی لطمه های فراوانی می خورد.

جمالی پور همچنین بخش کهریزک را از بخش های مهم و استراتژیک توصیف کرد و افزود: انتخاب مدیر این منطقه حساسیت بالایی داشت و برای همین فردی انتخاب شد که از خلاقیت های اجرایی برخوردار بوده و کارایی لازم را داشته باشد.

وی بومی بودن، داشتن شناخت خوب و مناسب از شرایط بخش و تعامل مطلوب با مسئولان مختلف را از ویژگی های بخشدار جدید ذکر کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های  سیدناصر موسوی در مدت زمان تصدی مسئولیت بخشداری کهریزک اظهار داشت: بخش کهریزک به واسطه اهمیت داشتن قدمت تاریخی، جمعیت بالا و موقعیت و پتانسیل بالای خود یکی از حساس ترین مناطق شهرستان محسوب می شود؛ به همین دلیل فردی که به عنوان نماینده عالی دولت در این بخش منصوب می شود، باید دارای توانمندی های بالای مدیریتی و اجرایی باشد.

وی افزود: توقع مردم از ما مسئولین رفع نیازهای آن ها است و کسانی که توفیق خدمت به این مردم را پیدا میکنند، باید با تمام توان و امکانات برای خدمت به مردم و رفع نیازهای آن ها تلاش کنند؛ شما مسئولین باید همواره و در همه حال رضای خداوند را سرلوحه تمام امور قرار دهید و رضایت خداوند هم در خدمت صادقانه به این مردم است.

جمالی پور در پایان گفت: حسین توکلی از مدیران جوان، دلسوز و کارآمد بخش کهریزک می باشد که با توجه به سابقه درخشان اجرایی ایشان در دو شهر باقرشهر و کهریزک و آشنایی خوب با منطقه؛ امیدواریم تمام تلاش و تجربیات خود را در مسئولیت بخشداری کهریزک به کار برده و توفیقات روزافزونی در انتظارش باشد؛ مطمئنا حمایت ما در فرمانداری شهرستان نیز همراه ایشان خواهد بود.

امام جمعه باقرشهر نیز در این مراسم داشتن ایمان و تقوا را از لوازم مدیریت موفق در اسلام ذکر کرد و افزود: مدیری که ایمان و تقوا دارد خداترس بوده و مسئولیت خود را به خوبی انجام می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی با بیان اینکه ریشه همه خطاها حب دنیا است افزود: مدیر موفق باید مشورت را در دستور کار خود قرار داده و با همدلی با سایرین و انتقاد پذیری انجام وظیفه کند.

وی گفت: اگر می خواهیم به کشور خود عزت و قدرت ببخشیم باید عاقلانه و حکیمانه کار کنیم.

سید ناصر موسوی بخشدار سابق کهریزک و معاون جدید فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری هم در سخنان کوتاهی گزارش عملکرد خود در مدت ۲۱ ماهه تصدی مسئولیت بخشداری کهریزک را ارائه کرد.

در پاین مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات سیدناصر موسوی قدردانی و حکم حسین توکلی به عنوان  بخشدار کهریزک  اعطا شد.

گفتنی است  بخشدار جدید کهریزک، از مدیران کاردان و باتجربه  شهرستان ری است که هم اکنون دانشجوی دکتری در رشته جغرافیای شهری است و از مهم ترین سوابق اجرایی و مدیریتی او می توان به عضویت در  شورای اسلامی باقرشهر، عضویت در  شورای اسلامی شهرستان ری، مشاور فرماندار در امور شوراها، مدیرعاملی سازمان حمل و نقل ترافیک شهر کهریزک، مدیر حوزه خدمات شهری شهرداری باقرشهر و عضویت در کارگروه انطباق بررسی مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان ری اشاره کرد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است .

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز