خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری گلستان خبرداد:

برنامه ارتباط مدیران دستگاه‌های اجرایی با شهروندان از طریق سامد برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از برگزاری برنامه ارتباط و پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با شهروندان از طریق تلفن 111 در محل دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، ناصر باقری افزود: این برنامه سه شنبه هر هفته برگزار خواهد شد.
 
متن این اطلاعیه بدین شرح است:
 
دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در نظر دارد طبق تصمیمات اتخاذ شده مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست محترم جمهوری و با هدف ایجاد بستر مناسب در جهت افزایش تعامل مردم و دولت ، دریافت مستقیم و بی واسطه مسائل و مشکلات مردم و جامعه ، رسیدگی به موارد مطروحه شهروندان با سهولت، سرعت و کیفیت مطلوب ، افزایش رضایت عمومی و ارتقاء سطح پاسخگویی مسئولان به مردم، روزهای سه‌شنبه هر هفته، برنامه ارتباط و پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با شهروندان گرامی را از طریق تلفن 111 در محل دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان فراهم کنند.
 
طی هماهنگی‌های به عمل آمده برای اولین ارتباط مردمی هفته ، به پاس مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه قشر ایثاگر جامعه ، برنامه ارتباط و پاسخگویی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در مورخه 14/10/95 برگزار می‌شود.
 
در همین راستا ، در هفته‌های آتی ، برنامه ارتباط و پاسخگویی با مدیران دیگر دستگاه‌های اجرایی استان شامل مدیرکل بهزیستی استان، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان ، مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان و... برگزار خواهد شد.
 
زمان حضور مدیران مذکور متعاقبا از طریق رسانه‌های استانی اعلام خواهد شد .

کد خبر : ۴۴۱۵۲۹