خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی:

2 سارق حرفه ای در شمال آذربایجان غربی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۲۹۸

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری 2 سارق حرفه ای در شمال آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 2 سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت داخل خودرو و موتورسیکلت می کردند با تلاش ماموران در شهرستان های خوی و چایپاره در شمال استان دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سامان غنی زاده در گفت و گویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در خوی، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از شناسایی سارق، او را زیر نظر گرفتند و در حین سرقت باتری یک دستگاه خودرو متهم را دستگیر کردند. 

وی اظهار کرد: متهم در بازرجویی ها به 30 فقره سرقت از محتویات خودرو در شهرستان خوی اعتراف کرد و در مخفیگاه او نیز 14 عدد باتری خودرو کشف شد.

وی ادامه داد: این سارق سابقه دار پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی همچنین از دستگیری سارق موتورسیکلت در چایپاره خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با سرقت این شهرستان، متهم را حین سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ غنی زاده اظهار کرد: این فرد نیز در بازجویی ها به هفت فقره سرقت موتورسیکلت در چایپاره اعتراف کرد.

وی با اشاره به تحویل این سارق به مقام قضایی افزود: در بازرسی از مخفیگاه وی 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز