خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان:

اجرایی‌شدن 28 راهکار نقشه سند تحول بنیادین در آموزش ابتدایی

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۳۲۰

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: در اجرای این راهبردها 53 راهکار تعریف شده که تاکنون 28 راهکار اجرایی و باقی آن طبق برنامه زمان بندی شده محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی حسین زاده با بیان اینکه در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 28 راهکار در برنامه راهبردی معاونت آموزش ابتدایی اجرایی شده است،ضمن تشریح برنامه‌های این سند، اظهار کرد: از 10 راهبرد تدوین شده در حوزه معاونت آموزش ابتدایی 9 راهبرد در دوره دبستانی و دیگر راهبرد آن مربوط به دوره پیش دبستانی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان افزود:در اجرای این راهبردها 53 راهکار تعریف شده است که تاکنون 28 راهکار اجرایی شده و باقی آن طبق برنامه زمان بندی شده محقق می شود.

وی با تأکید بر استفاده از فن آوری های نوین ارتباطی خاطرنشان کرد:تجهیز مدارس ابتدایی به فناوری های هوشمند با اولویت پایه ششم و با رویکرد مدارس روستایی و کم برخوردار و برگزاری کارگاه های توانمندسازی معلمان از راهکارهای آموزش ابتدایی در این برنامه است.

حسین زاده گفت: انسداد مبادی بیسوادی در دوره ابتدایی بر اساس آمارهای ثبت احوال و وزارت آموزش و پرورش، تقویت مهارت های حرفه ای معلمان از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی، اجرای برنامه تدبیر و تعالی، نظارت و ارزیابی از کلاس های دوره پیش دبستانی، نظارت بر اجرای برنامه آموزش تلفیقی فراگیر دانش آموزان با نیازهای ویژه و آموزش آداب و مهارت های زندگی اسلامی برخی از مهم ترین راهکارهای اجرا شده در حوزه آموزش ابتدایی گیلان است.

وی رشد فضایل اخلاقی دانش آموزان، توسعه یادگیری گروهی و خلاق،توسعه دانش و ارتقای سطح مهارت های حرفه ای و تعامل موثر با خانواده ها و سازمان ها را از اهداف اجرای سند برنامه راهبردی معاونت آموزش ابتدایی ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز