خبرگزاری کار ایران

قائم مقام رئیس‌کل دادگستری گیلان هشدار داد:

برخورد قاطع با افرادی که از نام دستگاه قضایی سوء استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۵۵۵

قائم مقام رئیس‌کل دادگستری گیلان به تمام کسانی که از نام دستگاه قضایی برای رسیدن به اهداف پلید خود، سوء استفاده می‌کنند، هشدار داد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، نشست شورای برنامه‌ریزی با حضور مجید الهیان، قائم مقام رئیس‌کل دادگستری استان برگزار شد.

مجید الهیان در این نشست با قدردانی از زحمات شبانه روزی حفاظت اطلاعات دادگستری استان به تمام کسانی که از نام دستگاه قضایی برای رسیدن به اهداف پلید خود ، سوء استفاده می‌کنند، هشدار داد و تاکید کرد: دستگاه قضایی گیلان با همت سربازان گمنام حفاظت اطلاعات دادگستری استان ضمن شناسایی این افراد سودجو، برخورد قضایی قاطع با اینگونه اشخاص را در اولویت کار خود قرار داده است.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استا گیلان در ادامه با اشاره به خطرات آنفولانزای پرندگان در سواحل شمالی کشور ، خواستار  رسیدگی جدی متولیان امر در این خصوص شد.

وی  ممنوعیت شکار پرندگان را یکی از راهکارهای جدی جلوگیری از انتشار این بیماری دانست و تصریح کرد: مسئولان متولی از طریق اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های کاربردی، اطلاع رسانی لازم در سطح جامعه را انجام دهند.

در این نشست هریک از معاونین گزارشی از حوزه های تحت سرپرستی ارائه کردند و در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز