خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی کهکیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

شواهدی مبنی بر قتل دختر 20 ساله وجود ندارد/ منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم

رئیس پلیس آگاهی کهکیلویه و بویراحمد گفت: در محل حادثه هیچگونه شواهد و مدارکی در ارتباط با هویت جسد دختر 20 ساله در یاسوج پیدا نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، رئیس پلیس آگاهی کهکیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: هویت جسد دختر پیدا شده هنوز مشخص نیست و پیگیری‌ها برای شناسایی این جسد از سوی نیروی انتظامی ادامه دارد.

سرهنگ خداکرم پاکروان در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: هویت جسد دختری که چند روز از فوت آن می‌گذرد هنوز مشخص نیست و البته به سراسر کشور گزارش‌های لازم را داده‌ایم تا هویت این جسد مشخص شود.

وی با اظهار تاسف از اینکه هویت جسد برای ما مشخص نشده است، اظهار داشت: تاکنون از سایر استان‌های کشور نیز اطلاعاتی در زمینه مفقودی این دختر به ما اعلام نشده است.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهکیلویه و بویراحمد افزود: آثار ظاهری مبنی بر ضرب و جرح در جسد دیده نشده و باید منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی در این ارتباط باشیم. 

پاکروان گفت: در محل حادثه نیز هیچگونه شواهد ، دلایل و قرائنی مشکوک و غیرمشکوک مبنی بر قتل مشاهده نشده و وجود نداشته است.

وی افزود: اگر هویت جسد نامعلوم باشد این جسد به عنوان جسد ناشناس در سردخانه یاسوج نگهداری می‌شود تا صاحب آن پیدا شود.

مدیرکل پزشکی قانونی کهکیلویه و بویراحمد نیز از آخرین تلاش‌های این اداره برای مشخص شدن دلیل و یا دلایل فوت این فرد ناشناس خبر داد.

کامروز امینی به ایلنا از یاسوج گفت: نمونه‌های آزمایشگاهی در ارتباط با روشن شدن دلایل فوت این فرد ناشناس از سوی پزشکان اداره کل پزشکی قانونی کهکیلویه و بویراحمد انجام گرفته و این نمونه آزمایش‌ها به استان اصفهان جهت اعلام نظر نهایی ارسال شده است.

وی افزود: این مورد چون مورد خاصی برای ما محسوب می‌شود پیگیر هستیم تا جواب نمونه آزمایش‌ها زودتر به دست ما برسد.

جسد دختر 20 ساله روز گذشته در شهر یاسوج در استان کهکیلویه و بویر احمد پیدا شد.

کد خبر : ۴۴۳۶۷۹