خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان مطرح کرد:

گیلان به شهر اهل قلم مشهور است/ وجود بیش از 200 مطبوعه مجوزدار در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۵۴۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گیلان را مشهور به اهل قلم عنوان کرد و افزود: آگاهی مردم استان زبان‌زد است و تعداد 235 مطبوعه مجوزدار در استان داریم.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی امروز در دیدار اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با محمدعلی نجفی استاندار با اشاره به فعالیت این کمیته با انسجام بهتر از پنج سال گذشته در استان اظهار کرد: فعالیت‌های کمیته مذکور الگویی برای استان‌های دیگر در کشور شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گیلان را مشهور به اهل قلم عنوان کرد و افزود: آگاهی مردم استان زبان‌زد و تعداد 235 مطبوعه مجوزدار در استان داریم.

فاضلی از همکاری شورای روابط عمومی‌های گیلان با کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان در ارائه عملکرد و دستاوردهای انقلاب خبر داد و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم از برنامه‌های کاروان خبری دهه فجر کمیته مذکور است و این موضوع نشان می‌دهد راه شهادت همیشه در استان وجود داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به دیدار با مبارزان انقلاب و خانواده‌های آنها در قالب کاروان خبری دهه فجر، خاطرنشان کرد: پوشش خبری و تصویری راهپیمایی روز 22 بهمن اوج فعالیت اصحاب رسانه در گیلان است.

وی، بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را از برنامه‌های کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان ذکر کرد و گفت: دیدار با مسؤولان استانی و شهرستانی از جمله برنامه‌های کاروان مذکور است.

فاضلی، دسترسی به اطلاعات آزاد در دولت تدبیر و امید را یک اصل دانست و یادآور شد: به مطبوعات آزاد اعتقاد داریم و آستانه تحمل مدیران ما آن‌قدر بالا است که درک می‌کنند رسانه‌ها در نشان دادن نقاط ضعف و قوت به ما کمک می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز