خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش عنوان کرد:

مقوله گاز رسانی در دولت تدبیر و امید از اولویت ویژه‌ای برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۷۷۷

جلسه کارگروه گاز شهرستان املش به ریاست فرماندار املش و رئیس اداره گاز املش و با حضور اعضاء در محل دفتر کار فرماندار تشکیل شد.

 به گزارش ایلنا از املش، محمودی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره گاز و همکاران وی که بصورت جهادی در این بخش کار و تلاش کرده‌اند، گفت : بخش گاز رسانی در دولت تدبیر و امید از اولویت ویژه  برخوردار است.

فرماندار املش تصریح کرد : با وجود همه تنگناها و مضایق و تحریم های غرب دولت با اجرای بند (ق) بودجه انقلابی در حوزه گازرسانی خصوصا" در روستاها ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از انرژی کشور در شهرها و روستاها از گاز تامین می شود و در این بخش شرایط خوبی جهت رفاه و زندگی در روستاها ایجاد شده است .

فرماندار املش از همه رؤسای ادارت خواست در پاسخگویی به استعلامات اداره گاز به جهت تسریع در انجام امور ضمن رعایت چارچوب قوانین و مقررات کمی سرعت بخشند تا مردم در ایام زمستان و فصل سرما دچار مشکل نشوند.

نماینده عالی دولت درشهرستان در بخش پایانی سخنان خود از دولت ، وزارت نفت ، استاندارمحترم جناب آقای دکتر نجفی و مدیریت گاز استان و شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

محمدباقر اخوان رئیس اداره گاز شهرستان شرح مختصری از اقدامات انجام شده به حاضرین ارائه داد.

وی گفت : در حال حاضر پروژه ای که در دست داریم 14 روستای ییلاقی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند که هم اکنون مراحل مقدماتی کار به اتمام رسیده و در مرحله استعلام از ادارات است که لازم است ادرات حسب دستور فرماندار محترم کمی به پاسخ اداره گاز سرعت بخشند تا کارها در موقع مقرر انجام پذیرد.

اخوان افزود : در این مرحله 14 روستا از نعمت گاز بهره مند و براساس ظرفیت ایجاد شده مابقی روستاها نیز از این نعمت برخوردار خواهند شد. در این راستا 11 میلیارد تومان بودجه جهت اجرای کار لوله گذاری به طول 90 کیلومتر اختصاص یافته که با اجرای این پروژه تعاد 1300 خانوار ییلاقی تا پایان سال 96 از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز