خبرگزاری کار ایران

به منظور دریافت مطالبات معوقه صورت گرفت؛

تجمع کارگران کانسرام و سیمان در مقابل فرمانداری طبس

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۵۸۹

کارگران کارخانه های کانسرام و سیمان مقابل امروز (دوشنبه 20 دی‌ماه) برای چهارمین مرتبه مقابل فرمانداری ویژه طبس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه‌های کانسرام و سیمان مقابل امروز (دوشنبه 20 دی‌ماه) برای چهارمین مرتبه مقابل فرمانداری ویژه طبس تجمع کردند.

در این تجمع که صبح امروز انجام شد تعداد حدودا ۲۰ کارگر خواستار پرداخت نزدیک به نزدیک به ۹ ماه عقب مانده خود شدند.

پیشتر کمیسیون کارگری شهرستان طبس که زیر نظر شورای تامین است، یکشنبه هفته گذشته به اعضای هیات مدیره این کارخانه ها یک هفته مهلت داده بود تا جهت تعیین تکلیف پرداخت حقوق معوق کارگران خود به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس مراجعه کنند.

از قرار معلوم کارفرمای این واحد صنعتی در مدت تعیین شده برای مراجعه به فرمانداری اقدام نکرده است. 

به دلیل اینکه مهلت یک هفته‌ای تعیین شده بدون مشخص شدن وضعیت مطالبات کارگران خاتمه یافته است، اکنون زمزمه‌های در خصوص احتمال پرداخت مطالبات پرداخت نشده کارگران از طریق صدور حکم توقیف اموال کارخانه‌های کانسرام و سیمان شنیده می‌شود.

 در همین ارتباط گفته می‌شود که پیشتر از سوی بیش از ۱۰۰ کارگر این واحد تولیدی دادخواستی در خصوص بدحسابی کارفرما در مراجع قانونی تشکیل شده است.

در عین حال معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در ارتباط وضعیت این کارگران به رسانه‌ها گفته بود اگر مدیران کارخانه ها اقدام نکنند از ابزار حاکمیتی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز