خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان:

طرح سازندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی کشور را نجات داد

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۰۹۴

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: بحث سازندگی سبب شد کشور به لحاظ زیر ساختی ارتقا یابد و کشور نجات پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت به رهبری و مردم افزود: ایشان عمر ارزشمند خود را وقف خدمت به مردم و جامعه کردند و زندگی عزتمندانه و مرگ عزتمندانه داشتند.

وی اظهار داشت: نقش علما و روحانیت در تبلیغ و گسترش اسلام تعیین کننده است و ایشان رسالت خود را به نحو احسن انجام دادند و با وجود ناملایمات بسیار در راه خود استوار و ثابت قدم بودند.

نماینده ولی فقیه در کردستان سه محور فعالیت ایشان را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: در جنگ تحمیلی با تفکر و ساماندهی توانستند روحیات مردم همچنین با آمادگی نیروهای مسلح بر دشمن فائق آیند.

وی طرح سازندگی را از دیگر محور های مهم خواند و گفت: با وجود اینکه پس از جنگ ایران با کسری 56 درصد بودجه و زیرساخت های ضعیف توانستند تحول عظیمی را بوجود آوردند و کشور را از بی سامانی نجات دادند که در نوع خود بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در کردستان مبارزه با طاغوت را محور سوم خواند و اضافه کرد: اهداف انقلاب تشکیل حکومت اسلامی و ترویج آن در سرزمین های دیگر بود که آیت الله هاشمی رفسنجانی به حق در این خصوص عملکرد خوبی داشتند.

وی  گفت: ولایت پذیری و تبعیت از رهبری خصلت مهمی بود که هیچ گاه خلاف رای و نظر رهبری را مطرح نکردند و باید گفت که وحدت برای ایشان حرف اول را می زد به طوری  در این راستا که عضو هیچ گروه و جناحی نبودند.

 به گفته حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی سیاست های ایران منطبق با دیدگاه اسلام است و بحث مذهبی ملاک نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز