خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

مرکز تحقیق و آموزش خانه کارگر گچساران پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۳۸۳

دبیر خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی مرکز تحقیق و آموزش خانه کارگر این شهرستان با پیگیری اداره فنی و حرفه‌ای خبرداد.

علیرضا جنتی به ایلنا در یاسوج گفت: خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران اقدام به آموزش‌های رایگان به کارگران و خانواده‌های آنها کرد که این کلاس‌ها با پیگیری اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان تعطیل شدند.

دبیرخانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی چند مدت گذشته اداره فنی و حرفه‌ای نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت رایگان معترض بودند و به ما در این مورد گوشزد کرده بودند .

وی افزود: اداره فنی و حرفه ای گچساران خواستار این بود که ما از کارگران هزینه دریافت کرده و سپس اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کنیم که این خانه کارگر با این خواسته مخالف است.

جنتی از پلمپ خانه کارگر شهرستان گچساران بدون اطلاع قبلی و فرصت دفاع  خانه کارگر این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: متاسفانه اجازه هم داده نشد که مستندات و مجوزهای لازم تحویل داده شود.

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور کارگری گفت: ماهیانه بطور متوسط هزار نفر در خانه کارگر گچساران بصورت رایگان از دوره‌های آموزشی و مهارتی بهره‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد فنی و حرفه‌ای باید بداند خانه کارگر خدمات آموزشی و مهارتی رایگان را به کارگران وخانواده‌های آنان ادامه داده و دست از این کانیز برنمی دارد.

دبیرخانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره فنی و حرفه‌ای از ما می‌خواهد با اخذ هزینه، دوره‌های مذکور را برگزار کنیم اما درخواست آنان از ما با اساسنامه و قوانین خانه‌ کارگر مغایرت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز