خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگاه نرماشیر خبرداد:

کشف محموله 670 کیلوگرمی مرفین در شرق کرمان

رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از توابع استان کرمان از کشف محموله 670 کیلوگرمی مرفین در روستای عزیزآباد نرماشیر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حسین سلامی افزود: این محموله سنگین در درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر در شرق استان کرمان کشف شد.

وی ادامه داد: طبق گزارش رسیده از سوی ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان نرماشیر، قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر را از استان سیستان و بلوچستان به سایر استان‌های کشور داشتند که با دستور مقام قضایی و هوشیاری پلیس، سوداگران مرگ موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

سلامی اضافه کرد: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر و پس از یک تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه، ماموران موفق به کشف 670 کیلوگرم مرفین و توقیف یک دستگاه خودرو شدند.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر با بیان اینکه متهمان این پرونده در حال حاضر متواری هستند افزود: با توجه به مدارک به دست آمده، متهمان شناسایی شده و تحت تعقیب قضایی هستند.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان‌های هم مرز با افغانستان به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر جهان، در کریدور ترانزیت مواد مخدر به شرق کشور است و همواره هزینه‌های مادی و انسانی زیادی را در این راه صرف می‌کند.

مرکز شهرستان نرماشیر در 235 کیلومتری شرق کرمان است.

کد خبر : ۴۴۸۱۶۱