خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اموال تملیکی کردستان:

انبارها ظرفیت کافی برای کالای قاچاق را ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۵۲۷

مدیرکل اموال تملیکی کردستان گفت: تعداد کالاهای قاچاق به حدی است که انبارها گنجایش لازم را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد الله مرادی امروز در یازدهمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان که در استانداری برگزار شد، صدور برخی بخشنامه‌ها را خلاف قانون خواند و افزود: عملکرد بخشنامه ها به گونه‌ای است که انبارهای زیادی در سطح کشور مملو از کالاهای  متنوع شده است که تعیین تکلیف نشده و نیاز به تدبیر ویژه دارد.

وی به عدم ظرفیت انبارها اشاره کرد و گفت: تعداد کالاهای قاچاق به حدی است که انبارها گنجایش لازم را ندارند به طوری که امسال با تخصیص 3 میلیارد تومان بودجه از تهران توانستیم انبار بزرگی را خریداری کنیم که ظرفیت این انبار نیز در حال پر شدن است.

مدیرکل اموال تملیکی کردستان ابراز داشت: حدود 100 میلیارد تومان جنس در انبار آماده فروش است که هنوز مجوز فروش را دریافت نکردند.

وی به تشکیل 5 جلسه در جهت انهدام کالای قاچاق اشاره کرد و گفت: بالغ بر 35 تن اقلام شامل لوازم آرایشی بهداشتی، مواد خوراکی و البسه نیز منهدم و در نهایت از انبار خارج شدند.

الله مرادی اذعان کرد: انهدام کالای قاچاق سبب بروز مشکلات زیست محیطی می‌شود چرا که فضای گسترده ای را در بر می‌گیرد و لازم است تدبیر خاصی اخذ شود.

وی به آمار مکشوفه برخی کالاها اشاره کرد و گفت: بالغ بر 55 میلیون نخ سیگار کشف شده است همچنین 100 هزار دستگاه گوشی همراه، 1 میلیارد البسه و پوشاک، 1500 حلقه لاستیک و 1000 دستگاه تلویزیون در انبار نگه داری می شود.

به گفته وی اموال غیر منقول توسط مراجع قضایی ضبط و به اموال دولتی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز