خبرگزاری کار ایران

دهیار خبر داد:

آغاز به کار طرح ممیزی املاک در روستای قمصر شهرری

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۷۳۶

سرپرست دهیاری قمصر گفت: طرح ممیزی املاک در روستای قمصر آغاز به‌ کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمود مالمیر» در خصوص طرح ممیزی املاک روستای قمصر اظهار کرد: طبق قانون، نوسازی ممیزی املاک هر پنج سال یک بار باید توسط دهیاری انجام گیرد تا دهیاری به عنوان متولی امور از املاک و مستغلات در روستا مطلع شود.

مالمیر با اشاره به اینکه مدیریت شهری برای برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه مسایل شهری نیازمند اطلاعات دقیق و به روز از روستا است، بیان داشت: همیاری ساکنین و اهالی محترم در اجرای طرح ممیزی املاک بسیار ضروری است.

سرپرست دهیاری قمصر با اشاره به اینکه اجرای این طرح، باعث خدمت رسانی هر چه بهینه‌تر و علمی‌تر برای همه اهالی می‌شود، افزود: ممیزین املاک  دهیاری قمصر با ارائه کارت شناسایی عکسدار ممهور به مهر دهیاری ، به منازل مسکونی، واحدهای تجاری یا صنفی مراجعه کرده و در حضور مالکین، ملک را ممیزی می‌کنند.

مالمیر افزود: در صورتی که محل مورد ممیزی واحد تجاری یا صنفی است، رویت مدارک جواز کسب، اجاره نامه استیجاری، سند سرقفلی، مجوز تجاری اخذ شده از دهیاری ضروری است.

مالمیر با بیان این مطلب که در صورت عدم همکاری با ممیزین، اظهار داشت: در صورت عدم همکاری از طریق مراجع قانونی ملک ممیزی خواهد شد.

مالمیر در پایان افزود: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 56527626 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز