خبرگزاری کار ایران

با حضور پرشور اقشار مختلف مردم؛

مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی در شهرری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۷۸۴

مراسم بزرگداشت هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان جنوب تهران در مسجد ارشاد شهرری برگزار شد.

.به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که به همت ستاد مردمی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان ری برپا شد،  حجت الاسلام و المسلمین سید احمد هاشمی نژاد مشاور امور ایثارگران مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی به بیان خدمات و مجاهدت‌های یار امام و رهبری پرداخت.

حجت الاسلام هاشمی‌نژاد گفت: آیت الله هاشمی از یاران نزدیک امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بود ولی در زمان حیات وی از مجاهدت‌هایش تقدیر نشد و این خسران بزرگی برای کشور است.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی در حوزه های سیاسی و فرهنگی نقش مهمی داشت، تصریح کرد: وی باتلاش برای حفظ انسجام و اتحاد ملی، همواره با تند روی و افراطی گری مقابله می کرد.

مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی در شهرری برگزار شد

وی افزود: اقشار مختلف مردم با انواع نگاه های حزبی و جناحی از اصول گرا، اصلاح طلب و اعتدالیون از ساعت های اولیه صبح روز تشییع جنازه این عالم بزرگ در خیابان های تهران و حرم مطهر امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و اتحاد و انسجام ملی کشور را به رخ جهانیان کشاندند.

مشاور امور ایثارگران مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: هاشمی انسانی صبور، فکور و عالمی عملگرا بود که در جهت منافع کشور و ملت گام برمی‌داشت و کارنامه درخشانی در پرونده خود ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مراسم با حضور محسن علیجانی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات،‌ اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، هدایت اله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان‌ری، معاونین وی، بخشداران،شهرداران، روسای ادارات، نمایندگان‌احزاب، اصناف، جریان‌های‌سیاسی،صنعتگران،کارگران،تشکل‌های‌غیردولتی،دانشجویان، روحانیون، دهیاران، ورزشکاران، هنرمندان، فرهنگیان، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز