خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

هیچ دانشجویی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کمبریج بورسیه نشده است

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۸۹۳

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هیچ دانشجویی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخیرا به دانشگاه کمبریج انگلستان بورسیه نشده است.

احمد رضازاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از بندرعباس، با بیان اینکه بنده نیز اخیرا با خبر شده‌ام که جوانی از استان هرمزگان مدعی است که از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دانشگاه کمبریج انگلستان بورسیه شده، خاطرنشان کرد: نام این جوان را تا به حال نشنیده‌ام و هیچ دانشجویی هم از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخیرا به دانشگاه کمبریج انگلستان بورسیه نشده است.

وی افزود:طی چند روز اخیر نیز تماس‌هایی از آموزش و پروش هرمزگان با اینجانب برقرار شده و در خصوص صحت گفته‌های این جوان از بنده سئوال شده که همین موارد را به اطلاع آنها هم رساندم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه در حال بررسی ابعاد رسانه‌ای این موضوع هستیم، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز حق خود می‌داند که نسبت به این ادعا اقدام قانونی انجام دهد.

به گزارش ایلنا، پیش از این خبری مبنی بر قبولی یکی از افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان میناب در دانشگاه کمبریج انگلستان در فضای مجازی و خبرگزاری‌های هرمزگان منتشر شده بود، که واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز