خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شهرستان ری تاکید کرد:

ضرورت پرداخت به موقع حقوق و پاداش پایان سال کارگران

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۰۷

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان ری با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری درمحل سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در این جلسه با تاکید بر اهمیت و ضرورت رسیدگی به مسائل کارگری گفت: کارفرمایان و کارگران دو بخش مکمل در امر تولید و پیشرفت هستند که نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند؛ هر کدام از این دو بخش اگر به هر دلیل در ایفای نقشی که به عهده دارد، نقصانی رخ دهد، در عمران و آبادانی کشور خلل و وقفه ایجاد می شود.

وی ضمن اشاره به این که رابطه کارفرمایان و کارگران باید رابطه ای همدلانه باشد، اظهار داشت: تعامل و همدلی باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد. از یک سو کارفرمایان باید به حق و حقوق کارگران احترام گذاشته و آن را تامین کنند و از سوی دیگر کارگران نیز باید با همیت و پشتکار زمینه‌ساز پیشرفت واحد اقتصادی که در آن مشغول به کار هستند شوند.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان ری همچنین نقش حمایتی دستگاه های خدماتی و اجرایی را مهم برشمرد و افزود: دستگاه های اجرایی نیز باید همکاری و مساعدت های لازم جهت حمایت از تولید و اشتغال در مراکز صنعتی و تولیدی را از ماموریت های اصلی خود قلمداد کنند.

تمهیدی همچنین با اشاره به شرایط پایان سال و نزدیک شدن به عید نوروز، از مدیران واحدهای تولیدی خواست تا در مورد پرداخت حقوق و مزایای کارگران اهتمام و جدیتی ویژه داشته باشند.

در این جلسه مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی  شهرستان ری  مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز