خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد:

پرداخت 25 درصد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به زنان سرپرست خانوار

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۹۸

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 25 درصد از تسهیلات این صندوق در بخش مشاغل خانگی و خود اشتغالی به زنان سرپرست خانوار خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "ارسلان حسن پور "در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون رئیس‌جهمور در امور زنان و خانواده برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید  949 فقره تسهیلات با اعتبار 145 میلیارد ریال به بانوان استان در حوزه اشتغال‌زایی  پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت 40 درصد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد برای خانم‌های کارآفرین در این استان خبرداد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان تسهیلات پرداختی از سوی صندوق کارآفرینی امید این استان به بانوان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافت.

حسن پور افزود: علاوه براینکه در راه‌اندازی هشت صندوق خرد زنان روستایی کهگیلویه و بویراحمد را حمایت کرده ایم از سویی نخستین اقامتگاه بومی گردی استان را با حمایت صندوق کارآفرینی امید و مشارکت یک بانوی هم استانی احداث نمودیم.

وی گفت: میزان تسهیلات پرداختی از سوی صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد به بانوان نسبت به دولت قبل رشد چهار برابری داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز