خبرگزاری کار ایران

با وعده شهردار منطقه ۲۰ در دستورکار قرار گرفت؛

نامگذاری یکی از زمین‌های فوتبال شهرری به‌نام جواد نکونام

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۹۹

شهردار منطقه 20 از احداث و ترمیم 14 زمین چمن مصنوعی طی سال جاری در این منطقه جنوبی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احمد صفوی در جمع پیشکسوتان و چهره های مشهور ورزشی این منطقه با بیان این مطلب گفت: به دنبال رویکرد فرهنگی مدیریت شهری تهران و به منظور توسعه فضاهای ورزشی، در یک دهه گذشته، بیش از 60 زمین چمن مصنوعی در منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه شهر تهران احداث شده است.

صفوی با اشاره به اینکه ترویج ورزش در بین شهروندان همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده است، افزود: از ابتدای سال تاکنون 5 زمین چمن مصنوعی احداث و 6 مورد نیز تعویض چمن داشته ایم.

وی به تعویض چمن زمین ورزشی مدرس و شهرسالم اشاره کرد و ادامه داد: زمین فوتبال خاکی جهان آرا با یک هکتار مساحت، واقع در جوانمرد قصاب به چمن مصنوعی تبدیل می شود که بزرگ ترین زمین ورزشی منطقه 20 خواهد شد.

شهردار منطقه 20 به ساخت 10 سالن چندمنظوره ، 20 مجموعه ورزشی و بزرگ ترین مجموعه ورزشی ویژه جانبازان در منطقه 20 اشاره کرد و گفت: سرانه فضاهای ورزشی در این منطقه جنوبی رشد مناسبی داشته است و همچنان برای توسعه امکانات و فضاهای ورزشی تلاش می کنیم.

رییس هیات فوتبال شهرری همچنین در پاسخ به درخواست پیشکسوتان فوتبال این شهر مبنی بر نامگذاری یکی از زمین های فوتبال به نام جواد  نکونام،کاپیتان با اخلاق تیم ملی فوتبال کشور و از اهالی شهرری وعده داد با بررسی این موضوع، این خواسته فوتبالیست های قدیمی شهرری را جامه عمل پوشاند.

نشست صمیمانه پیشکسوتان ورزشی شهرری با شهردار منطقه 20 با حضور حمید نیک نژاد، معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه 20، محسن کریمی، رییس حوزه شهردار منطقه 20، مدیران اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، رئیس هیئت فوتبال استان تهران، دبیر هیئت فوتبال استان تهران، رئیس بسیج ادارات شهرستان ری، هیئت رئیسه خبرنگاران و فعالان بسیج شهرری، پیشکسوتان و اعضاء اسبق تیم ملی فوتبال همچون حمید جاسمیان، بهنام ابوالقاسم پور و جواد نکونام در سالن جام جم شهرری برگزار شد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز