خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرمانداری رشت خبر داد:

رشد 7.4 درصدی تولید محصولات کشاورزی در دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۳۷۱

معاون سیاسی فرمانداری رشت گفت: تولید کشاورزی کشور ما از 97 میلیون تن به 117 میلیون تن رسیده که 7.14 درصد رشد اقتصادی را نشان می دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی وارسته  در جلسته ستاد دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه  اولین سالگرد توافق برجام را پشت‌سر می گذاریم، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری برجام متعلق به نظام است و در موفقیت این مسئله مجموعه نظام اسلامی موفق بوده است .

معاون‌سیاسی‌فرمانداری رشت گفت: هرچند بدعهدی از جانب دولت آمریکا صورت‌گرفته است اما دولت توانست به قولی که در زمان انتخابات داده بود در 27 دی سال گذشته با هدایت و راهبری مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان جامع عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید موفق شد جامعه را از شرایط بحرانی با رشد اقتصادی منفی و تورم نجات دهد.

وارسته افزود: در گزارشی که اخیرا ارائه کرده تولید کشاورزی ما از 97 میلیون تن به 117 میلیون تن رسیده که 7.14 درصد رشد اقتصادی داشته است.

وی با اشاره به اینکه بعد از برجام تمام تحریم های هسته ای رفع شد خاطرنشان کرد:اگر برجام اجرایی نمی شد، کل درآمد نفتی ما امسال 33 هزار میلیارد تومان بیشتر نبود و کلی از حقوق ها و تعهدات جاری دولت به مخاطره می افتاد.

معاون سیاسی فرماندار رشت با بیان اینکه اگر خواهان رشد جامعه هستیم نباید یک سویه و یک وجهی به امور نگاه کنیم بیان داشت: یاس، ناامیدی و ایجاد اختلاف در جامعه مورد پسند نیست.

وی برگزاری جشنواره های بومی و محلی، آذین بندی های شایسته در معابر و خیابان ها، 10 جشن در 10 شب در بقاع متبرکه را از برنامه های پیش‌بینی شده در دهه فجر برای شهرستان رشت عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز