خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد:

احزاب به تغییر نگرش‌ها و نشاط اجتماعی کمک کنند

اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی کار لامرد با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا از لامرد، محمد احمدی با بیان اینکه حزب اسلامی کار یکی از احزاب فعال و دارای مجوز  در استان فارس بوده که ۲۳ شاخه در استان دارد، گفت: احزاب به نوعی نقش دانشگاه را دارند و مهم‌ترین نقش احزاب، تربیت نیروی انسانی است.

دبیر حزب اسلامی کار شهرستان‌های لامرد و مهر ادامه داد: شاخه جوانان حزب اسلامی کار در کشور فعال بوده و اکثر فعالان در حزب اسلامی کار شهرستان لامرد هم از جوانان خوش‌فکر و دوراندیش هستند که با بررسی عملکرد نیروهای اجرایی سابق متوجه می‌شویم یکی از عوامل مهم شکست آنها توجه نکردن به جوانان و به کارگیر نگرفتن نیروهای جوان به عنوان مدیران آینده منطقه و کشور بوده است.

 وی متذکر شد: پیشنهاد می‌شود با انتصاب یک مشاور جوان ارتباط خود را با جوانان برقرار کنند و به گماردن نیروهای جوان به عنوان مدیر در شهرستان سرعت ببخشید و اجازه بدهند نسل جدیدی از مدیران کارآمد برای کشور عزیزمان تصمیم گیری کنند.

در ادامه حسین حیاتی اظهار کرد: احزاب می‌توانند شما را با متن جامعه ارتباط دهند و لازم است به حوزه روابط عمومی و تبلیغات بیشتر اهمیت دهید و وقتی مردم در جریان کار قرار می گیرند و اطلاع‌رسانی به مردم باعث می‌شود مردم به شما اعتماد بیشتری کنند و نارضایتی‌ها هم کمتر می‌شود.

عضو شورای حزب اسلامی کار لامرد تصریح کرد: ما نیامده‌ایم سهم‌خواهی کنیم و دنبال کسب قدرت سیاسی نیستیم. با عزمی که دارید نیروهای اصلاح‌طلب را با خود همراه کنید چراکه مدیریت سیاسی شهرستان تاثیر زیادی روی کارآمدن جریان تحول‌گرا دارد.

دیگر اعضای شورای این حزب اصلاح‌طلب در شهرستان لامرد، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره مسایل سیاسی و اجتماعی شهرستان بیان کردند و برای کمک به توسعه شهرستان لامرد اعلام آمادگی کردند.

عبدالله حسینی فرماندار لامرد در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت‌های حزب اسلامی کار در شهرستان لامرد گفت: در دوران دانش‌آموزی عضو حزب جمهوری اسلامی بودم و به کار جمعی و حزبی اعتقاد دارم.

وی در اولین دیدار خود با احزاب سیاسی شهرستان افزود: نیروی انسانی مهم‌ترین رکن توسعه است.  مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران پس از جنگ زحمات زیادی برای بازسازی کشور کشید و دولت تدبیر و امید همانند دوران پس از جنگ در بازسازی اقتصاد پس از تحریم تلاش زیادی کرده و اکنون کشور در وضعیت خوبی قرار دارد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در لامرد اظهار کرد: در این مدت کوتاهی که در لامرد به خدمت مشغولیم؛ اتفاقات خوبی افتاده که مردم می‌توانند آن را مورد ارزیابی قرار دهند.

حسینی ادامه داد: علاوه بر پتانسیل‌هایی که در شهرستان وجود دارد، آقای علوی نماینده‌ای پرانرژی در مجلس است که هم در سطح کلان کشور اظهارنظر می‌کند و هم در وزارتخانه‌ها برای پیگیری مشکلات منطقه حضوری فعال دارد و این خود یک فرصت است و می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

فرماندار لامرد اضافه کرد: فعالیت‌های خوبی در بخش‌های راه، درمان و به‌خصوص جذب اعتبارات صورت گرفته که این خدمات دولت محترم را در دهه فجر به مردم عزیزمان گزارش می‌دهیم تا در جریان کار قرار گیرند.

وی از احزاب و سمن‌ها خواست به تغییر و بهبود نگرش‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و… کمک کنند تا از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و همه فقط به توسعه شهرستان بیاندیشند.

حسینی در پایان گفت: احزاب باید به ایجاد نشاط در جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند و مردم را ترغیب کنند تا حضور گسترده‌ای در انتخابات‌های پیش رو داشته باشند.

کد خبر : ۴۵۰۱۲۴