خبرگزاری کار ایران

رئیس شعبه ۱۱۲ دادگاه کیفری ۲ کرج خبرداد:

احکام متهمان پرونده 100 میلیارد ریالی در البرز صادر شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۶۹۲

احکام پرونده چهارنفر که با جعل سند و تصرف مال غیر، اقدام به 100 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند؛ در دستگاه قضایی استان البرز صادر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، رئیس شعبه 112 دادگاه کیفری 2 شهرستان کرج گفت: این پرونده از سال 92 مطرح و در دستور کار قرار گرفت که با توجه به حجم بالای کلاهبرداری‌ها، جمع‌آوری اسناد و مدارک و استماع اظهارات شاکیان و متهمان، روند رسیدگی به آن طولانی شد.

صادق حسنوند افزود: این پرونده 34 شاکی و 4 متهم دارد که در آن متهمان با عناوین مختلف اقدام به انواع جعل (چک، امضا و اسناد رسمی)، استفاده از اسناد مجعول، تصرف عدوانی، انتقال مال غیر، پرداخت رشوه، خیانت در امانت و کلاهبرداری کرده بودند.

وی اظهار داشت: پرونده مذکور متشکل از هشت جلد و سه هزار برگ سند است و در آن علاوه براین چهار نفر، تعدادی از مسئولان دخیل نیز تعلیق شده‌اند.

حسنوند گفت: متخلفان این پرونده که یک وکیل نیز دربین آنان است به دلیل اعمال مجرمانه درشهرستان های ملارد و کرج به حبس طولانی مدت تعزیری، منع اشتغال به وکالت، منع اقامت (در شهرستان‌های کرج، فردیس، شهریار و ملارد) ، جزای نقدی، رد مال و معدوم کردن اسناد مجعول محکوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز