خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت مطرح کرد:

استفاده از فرصت‌ها برای بهره‌برداری از فازهای 20 و 21 پارس‌جنوبی

معاون وزیر نفت در میان کارکنان فاز 20 و21 مجتمع پارس جنوبی گفت: امید است در آینده نزدیک بتوانیم فازهای باقیمانده این مجتمع را با تلاش کارکنان به نتیجه برسانیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حمیدرضا عراقی اظهار داشت: با توانمندی و یکپارچگی در بین کارکنان فازهای 20 و 21 پارس جنوبی، بتوانیم در آینده نزدیک این فازهای باقیمانده را به مرحله‌ بهره‌‌برداری برسانیم و تمام موانع را مرتفع کنیم.

عراقی در ادامه افزود: همواره باید بتوانیم در شرایط‌بحرانی به طور بسیار مطلوب مدیریت کنیم و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی با داشتن تجارب ارزشمند همدلی را بین پیمانکاران محقق خواهند کرد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عنوان داشت: خوشبختانه با مشاهده‌ روند تلاش و فعالیت‌های گسترده در این فازهای پارس‌جنوبی آرامش بسیارخوبی حکم‌فرما است.
 
وی افزود: با یک مدیریت واحد و ایجاد یک هماهنگی و زمان‌بندی‌های لازم بتوانیم به یک نتیجه‌ مطلوب دست یابیم.
 
عراقی با اشاره به پیشرفت بسیار گسترده در فازهای 20 و 21 عنوان داشت: با محوریت بازرس فنی مجتمع گاز پارس جنوبی در بین تمامی نیروهای پیمانکاری و شرکت نفت و گاز، هماهنگی‌های خوبی محقق شده است که این مهم در روند پیشرفت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: با دقت لازم، بدون سهل‌انگاری و کوتاهی و با نظارت دقیق مدیران و بازرس فنی مجتمع گاز پارس جنوبی بتوانیم به مراحل پایانی در فازهای 20 و 21 برسیم و بار دیگر شاهد افتخاری عظیم در شرکت ملی گاز ایران باشیم.

کد خبر : ۴۵۰۷۸۶