خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اعدام مه آفرید پاک کردن صورت مسئله بود/ در گشایش ال.سی‌ها خطا رخ داد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۰۹۴

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجالس نهم و دهم شورای اسلامی، اعدام امیر منصور آریا معروف به مه آفرید را پاک کردن صورت مسئله خواند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "غلامرضا تاج‌گردون" در نشستی با مدیران عامل بانک‌ها در گچساران گفت: امیرمنصور آریا یا مه آفرید کلی خطا داشت اما باید فرآیند این خطاها را بررسی کرد و دید که چه فرآیندی داشته است؟

وی با طرح این سئوال که ببینید فرآیند امیرمنصور چه بوده است؟ اظهار داشت: بجای اینکه فرآیند را اصلاح کنند و بعد امیرمنصور را اعدام، ابتدا امیرمنصور را اعدام و اعدام وی هم پاک کردن صورت مسئله بود و متاسفانه فرآیندها هم اصلاح نشد.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی با تاکید بر تغییر روند فرآیندها، خاطرنشان کرد: به جای اینکه فرآیندها را شناسایی و اصلاح کنند امیرمنصور اعدام می‌شود.

تاج گردون افزود: اعدام امیرمنصور پاک کردن صورت مسئله است و الان برخی می ترسند و می گویند مگر ندیدید که امیرمنصور را اعدام کردند.

وی گفت: شما در  گشایش چند یوزانس و گشایش ال. سی خطا کردید، امیرمنصور حرفه‌ای عمل کرد و الان در دهدشت ، باشت و یاسوج ما می گویند مگر ندیدید که امیرمنصور و فلان مدیربانکی را اعدام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز