خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان :

فضای آموزشی ایمن می‌تواند زمینه‌ساز دسترسی دانش‌آموزان برای آموزش باکیفیت باشد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۱۸۳

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان گفت: فضای آموزشی ایمن و مناسب می‌تواند زمینه‌ساز دسترسی دانش‌آموزان برای آموزش باکیفیت باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان طی بازدید یک روزه که تا پاسی از شب نیز ادامه داشت از پروژه های در حال ساخت و نیمه تمام شهرستان رودبار بازدید و به بررسی موانع و مشکلات موجود پرداخت.

وی در ادامه به همراه حمید آقاجانی مدیر آموزش و پرورش رودبار از هنرستان دخترانه کاردانش شهیده فرحناز معصومی و دبیرستان راه زینب نیز بازدید به عمل آوردند.

 مقدم در این بازدید با بیان اینکه رعایت نکات ایمن سازی مدارس امری ضروری است ، تاکید کرد: شناسایی خطرات احتمالی و ﻣﻮارد ﻣﺨﺎﻃﺮه آﻣﯿﺰ و اطلاع به موقع توسط ادارات آموزش و پرورش به مسئولان ذیربط و نوسازی می تواند ما را در رفع خطرات احتمالی که دانش آموزان را تهدید می‌کند، کمک کند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تحصیل در فضاهای آموزشی ایمن را از حقوق اصلی دانش‌آموزان برشمرد و تصریح کرد: صیانت از جان دانش‌آموزان و تأمین ایمنی آنها از مواردی است که اداره کل نوسازی مدارس به صورت جدّی در برنامه های خود به آن می‌پردازد.

 وی در پایان اذعان داشت: فضای آموزشی ایمن و مناسب می تواند زمینه‌ساز دسترسی دانش‌آموزان برای آموزش باکیفیت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز