خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه‌وبویراحمد در خبرگان رهبری:

هرکس لایق آزادی نباشد به اسارت بازمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۷۶۷

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری‌گفت: هر کس لایق آزادی و رهایی از کمند اسارت نباشد به اسارت باز خواهد گشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدشرف الدین ملک حسینی در جلسه ستاد دهه فجر در یاسوج افزود: انقلاب اسلامی به ملت ایران و انسان‌ها آزادی بخشید و 22 بهمن برگزاری جشن برای این آزادی است.

وی با تشریح دستاوردهای 22 بهمن ، اظهار داشت: پیروزی 22 بهمن آزادی انسان‌ها از کمند مستکبران بود و دهه فجر دهه شکرگذاری این آزادی است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیروزی 22 بهمن آزادی انسان‌ها از کمند مستکبرانی بود که می خواستند مدیریت حیات انسان مومن را برعهده بگیرند.

ملک حسینی افزود: انقلاب یعنی خروش مردم علیه استکبار و پیروزی بدست آوردن چنین آزادی بود.

وی به سه اصل هماهنگی، کم هزینگی و پرجلوه بودن مراسم دهه فجر اشاره و تصریح کرد: هماهنگی، کم‌هزینگی و پرجلوه بودن سه اصل مورد توجه در برنامه‌های دهه فجر باشد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد درخبرگان رهبری گفت: درسال اقتصاد مقاومتی هستیم و باید تلاش شود روح اقتصاد مقاومتی برهمه فعالیت‌ها حاکم باشد و اگر بتوانیم این اصل هماهنگی را رعایت کنیم دوم هم محقق خواهد شد.

ملک حسینی افزود: بدون شک می‌خواهیم جشن برگزار کنیم، می‌خواهیم نشان دهیم دیگر مخفی کاری و لاپوشانی معنایی ندارد و باید پرجلوه باشد تا نسل‌های آینده که می‌خواهند به نسل گذشته بپیوندند جذابیت‌هایی لازم را داشته باشد.

وی گفت: حرمت ایام فاطمیه در برنامه‌های دهه فجر حفظ و نگه داشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز