خبرگزاری کار ایران

محمد باقر نوبخت در بندرعباس:

بسیاری از پروژه‌های موجود در هرمزگان در سطح ملی مطرح هستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۳۷۷

معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور گفت: بسیاری از پروژه‌های موجود در استان هرمزگان در سطح ملی مطرح هستند و لذا تأمین اعتبار به‌ موقع و اجرای آنها مورد توجه ویژه دولت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در استان هرمزگان و تأثیر آنها در کل کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌های موجود در استان هرمزگان در سطح ملی مطرح هستند و لذا تأمین اعتبار به‌موقع و اجرای آنها مورد توجه ویژه دولت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی مشکلات و مسائل استان در نشست‌های شورای برنامه‌ریزی چاره‌جویی و حل شود.

معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور تحقق پروژه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی و تکمیل این پروژه‌ها را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در سال‌جاری دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای فعالیت شوراهای برنامه‌ریزی استانی، اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها است.

نوبخت در ادامه یادآور شد: تعیین اولویت‌ها در تخصیص اعتبارات و زمان‌بندی مناسب تخصیص اعتبارات از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در نشست‌های شورای برنامه‌ریزی در استان‌ها پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری در زمینه اجرای پروژه‌ها از ابتدای سال با جدیت پیگیری شده است، اذعان داشت: اکنون برخی از پروژه‌ها افتتاح و بخشی دیگر در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور در پایان با اشاره به اینکه محدودیت در اعتبارات همیشه مطرح بوده است، افزود: باید با اتکای به روش‌های مختلف در زمینه تکمیل پروژه‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز