خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کردستان:

شهردار و شورای شهر باید پاسخگوی هر حادثه‌ای در جایگاهای سوخت باشند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۱۷

مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: اگر هرگونه حادثه ناگواری در جایگاهای سوخت بدون استاندارد رخ دهد، مسئولیت آن به عهده شهرداری و شورای شهر سنندج است چراکه از سال 92 تا امروز برای استانداردسازی جایگاه‌های سوخت دایم مکاتبه می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ فریدون یاسمی گفت: براساس قانون استاندارد ظرفیت جایگاه‌های سی ان جی که کانون خطر بیشتری دارند باید استانداردسازی اساسی صورت بگیرد چراکه اداره استاندارد استان کردستان به دلیل عدم استانداردسازی جایگاه‌های سوخت شهر سنندج مخالف است و درخواست پیگیری هرچه سریعتر این موضوع را دارند.

وی عنوان کرد: طبق ماهیت مهم موضوع باید جایگاه‌های سوخت شهر سنندج از استاندارد کافی برخوردار باشد چراکه 10 درصد کارمزدی که باید پرداخت شود باید صرف حفظ استاندارسازی جایگاه‌های سوخت شود در غیر این‌صورت 10 درصد هزینه پرداخت نمی‌شد بلکه مبلغ سود به شهرداری و شورای شهر برگشت داده می‌شد.

مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه بیان داشت: اگر هرگونه حادثه ناگواری در جایگاهای سوخت بدون استاندارد رخ دهد، مسئولیت آن به عهده شهرداری و شورای شهر سنندج است چراکه از سال 92 تا امروز برای استانداردسازی جایگاه‌های سوخت دایم مکاتبه می‌شود.

فریدون یاسمی اذعان کرد: شهرستان‌های سقز و بیجار کاملا جایگاه‌های سوخت خود را به استانداردسازی لازم مجهز کرده‌اند لذا از کلیه مسئولان درخواست می‌شود در ارتباط با بحث استانداردسازی توجه ویژه داشته باشند. در غیر این صورت براساس قوانین و مقررات مجبور هستیم که برخورد قانونی داشته باشیم همچنین هرگونه اختلال در سوخت و ساز سی ان جی باید شهردار جوابگو باشد.

وی به واگذاری جایگاه‌های سی ان جی به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: باید شهرداری؛ مالکیت جایگاه‌های سوخت خود را به بخش خصوصی واگذار کند و اگر هرگونه نگرانی از بابت بیکاری نیروها وجود داشته باشد شخصا تعهد خواهم داد هیچ نیروی جابجا نشود و بهره‌بردار مکلف است نیروهای انسانی را در جایگاه خود حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز