خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از 16 پروژه در فشافویه همزمان با دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۳۷

همزمان با دهه فجر، 16 پروژه در سطح بخش فشافویه افتتاح شده یا عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بخشدار فشافویه با اعلام این مطلب در جلسه هماهنگی مراسم دهه فجر این بخش که با حضور امام جمعه، شهردار، روسای ادارات و دهیاران بخش فشافویه در سالن جلسات بخشداری برگزار شد؛ افزود: این پروژه‌ها به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور مسولان کشوری افتتاح و به اهالی بخش فشافویه تقدیم می‌شود.

محمدصالح ضیایی اظهار داشت: افتتاح چند طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی و همچنین برگزاری مراسم معرفی کارگران برتر شهرستان ری ازجمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر است.

به گفته وی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم جشن در روستاهای بخش فشافویه و شهر حسن‌آباد، نواخته شدن زنگ انقلاب، نورافشانی و آذین‌بندی معابر و خیابان‌ها از دیگر برنامه‌‌های امسال سالگرد پیروزی انقلاب در بخش فشافویه است.

ضیایی تاکید کرد: تلاش در جهت توسعه و آبادانی بیش از پیش جنوبی‌ترین بخش پایتخت ادامه دارد و همه مسولان و مدیران بخش فشافویه برای خدمت به مردم، لحظه‌ای فروگذار نیستند.

براساس مصوبه ستاد هماهنگی مراسم دهه فجر بخش فشافویه, مقرر شد علاوه بر برگزاری برنامه توسط ادارت و نهادها در سطح روستاها و شهر حسن‌آباد این بخش، جشن انقلاب برای شهروندان شهر حسن‌آباد بعد از اقامه نماز مغرب و عشای روز شنبه 16 بهمن ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حسن آباد و برای روستاییان بخش فشافویه نیز روز دوشنبه، هجدهم بهمن ماه در روستای ابراهیم آباد برپا شود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز