خبرگزاری کار ایران

مخابرات گیلان رتبه چهارم کشوری در ارتباطات سیار را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۸۵

مخابرات منطقه گیلان به ترتیب در شاخص؛ توسعه فنی ارتباطات سیار، خدمات مشترکین تلفن همراه و نیز عملکرد حوزه مالی در وصول مطالبات موفق به اخذ رتبه نخست در میان سی استان کشور شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی  مخابرات گیلان، در گردهمایی بزرگ شرکت ارتباطات سیار که با حضور مدیران ارشد این شرکت، معاونین، مدیران و همکاران مناطق مخابراتی سراسر کشور در تالار همایش‌ها و در جوار بارگاه هشتمین امام شیعیان برگزار شد، مخابرات استان گیلان موفق به کسب رتبه‌های برتر در شاخص‌های مختلف فنی، مالی و تجاری شد.

مخابرات منطقه گیلان به ترتیب در شاخص؛ توسعه فنی ارتباطات سیار، خدمات مشترکین تلفن همراه و نیز عملکرد حوزه مالی در وصول مطالبات موفق به اخذ رتبه نخست در میان سی استان کشور شد و در نهایت با عنایت به ارزیابی مجموع شاخص‌های مورد نظر کارشناسان، مخابرات گیلان رتبه برترین استان را در کشور در حوزه ارتباطات سیار به خود اختصاص داد.

در پایان این همایش ارزیابی، خضردوست در رتبه‌بندی کلی استانها به عنوان مدیر برتر منطقه‌ای در سال‌های 94 تا 95 معرفی شد.

همچنین کاظمی روشن‌ضمیر در حوزه توسعه سیار، مولایی در حوزه عملکرد وصولی مالی و رجایی در بخش مشترکین سیار به کسب رتبه نخست کشوری معرفی و مورد تشویق و قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز