خبرگزاری کار ایران

محقق شدن رویای گردشگری در رودبار با تاکید بر ارزش‌های بومی

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۹۴

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اهمیت و ارزشگذاری بر ظرفیت‌های رودبار موجب رونق گردشگری در شهرستان خواهد شد.

به گزارش  ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ رضا علیزاده به همراه معاونین خود در شهرستان رودبار حضور یافت و با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

علیزاده در این دیدار با اشاره به اهمیت بالای شهرستان رودبار به جهت قرار گرفتن در دروازه ورودی استان و بهره‌مندی از میراث فرهنگی متعدد و گنجینه‌های تاریخی فراوان گفت: اهمیت و ارزشگذاری بر ظرفیت‌های این شهرستان موجب رونق گردشگری در منطقه خواهد شد.

وی یادآوری ارزش‌های بی‌بدیل توسعه گردشگری، اطلاع‌رسانی و آشنایی بیشتر با پتانسیل‌های رودبار را یک مهم تلقی کرد و افزود: بهبود وضعیت اقتصادی و رشد طبیعتگردی شهرستان ماحصل اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری است.

علیزاده با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز بر ضرورت آماده‌سازی ارکان گردشگری در شهرستان و نظارت بر حسن اجرای کار عوامل موثر در این صنعت تاکید کرد و خواستار تلاشی مضاعف برای خلق نوروزی متفاوت برای رودبار شد.

این مسئول در ادامه به کارگاه‌های صنایع دستی و تاسیسات گردشگری رودبار سرکشی نمود و با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فعال در این شهرستان پیرامون ارزش فعالیت اقتصادی در این شهرستان به گفتگو نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز