خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال‌احمر استان قم خبر داد:

امدادرسانی به ۳۰۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف در استان قم

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۸۸۷

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم از امدادرسانی به ۳۰۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک خبر داد.

به گزارش ایلنا به‌ نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمدرضا بهرامی با اشاره به امدادرسانی به خودروهای برف‌گیر شده در سطح این استان اظهار داشت: در پی برودت هوا و بارش برف و کولاک و یخ‌زدگی سطح جاده در روستای فردو و برف انبار قم، امدادگران جمعیت هلال‌احمر به یاری مردم گرفتارشده در این حادثه رفتند.
 
وی افزود: امدادرسانی امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر استان قم به بیش از 300 دستگاه خودروی گرفتارشده صورت گرفت که این عملیات به مدت 7 ساعت به طول انجامید.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم تصریح کرد: در این عملیات اقلام امدادی شامل 170 کیلو خرما، 5 هزار قرص نان، 2500 قوطی کنسرو، 200 بسته بیسکوئیت، 150 بسته آب‌معدنی، بین در راه ماندگان توزیع شد.
 
بهرامی بابیان اینکه این عملیات با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات جمعیت هلال‌احمر استان قم صورت گرفت، افزود: این عملیات با استفاده از 2 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه خودروی‌کمک‌دار، 2 دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودروی آفروید (کمک دار سنگین) انجام شد.
 
وی بیان کرد: نیروهای به‌کارگیری شده در این عملیات شامل؛ 10 نفر از پرسنل نجات‌گر و 31 نجات گر داوطلب جمعیت هلال‌احمر در قالب 7 تیم امداد و نجات جاده‌ای، 2 تیم امداد و نجات کوهستان و یک تیم ارزیابی صحنه حادثه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز