خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال؛

848 طرح مخابراتی در دولت یازدهم در کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۱۶

مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای این دولت بیش از 848 طرح مخابراتی با اعتباری نزدیک به هزار و 890 میلیارد ریال در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است.

به‌گزارش‌ایلنا،مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک‌فجر در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از ۵۸۶ هزار مشترک تلفن ثابت در استان کرمانشاه داریم.

مسیب قبادیان تاکید کرد: از این تعداد مشترک تلفن ثابت در استان کرمانشاه نزدیک به ۱۴۰ هزار خط ثابت بدهی داشته و در حال حاضر قطع هستند .

وی بدهی ۱۴۰ هزار تلفن ثابت قطع شده را ۱۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین در استان کرمانشاه نزدیک به یک میلیون و ۳۸۰ هزار مشترک تلفن همراه اول داریم.

مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه ۳۴۲ هزار از این خطوط را دائمی و دیگر خط‌ها را اعتباری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر پوشش خط‌های تلفن در سطح شهر به صورت کامل است و در جاده‌های استان تنها چیزی بیشتر از ۱۲ درصد آنتن دهی نداریم که آنهم به خاطر کوهستانی بودن منطقه است.

قبادیان بیان داشت: اپراتور همراه اول ایران در خاورمیانه بزرگترین اپراتور و در جهان رتبه هفدم را در اختیار دارد.

وی عنوان کرد: تاکنون ۲۴ نقطه در شهر کرمانشاه از تجهیزات وای‌فای برخوردار شده‌اند و تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ نقطه در کل کشور خواهد رسید.

مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه گفت: در دولت یازدهم طرح‌های مخابراتی بسیاری در سطح کشور و استان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از ابتدای این دولت بیش از ۸۴۸ طرح مخابراتی با اعتباری نزدیک به هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.
قبادیان تاکید کرد: همچنین در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۶۶۶ طرح مخابراتی در کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید که برای انجام این طرحها اعتباری در حدود هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه گفت: پهنای باند اینترنت در استان کرمانشاه در طول یک سال و نیم گذشته تاکنون به دو  برابر رسیده است.
مسیب قبادیان تاکید کرد: میزان گیگ اینترنت مخابرات استان کرمانشاه نسبت به سال ۹۴ به  ۲ برابر رسیده است.

مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه اذعان کرد: استان کرمانشاه از نظر شاخص‌های مختلفی همچون مشتری‌مداری، بهینه‌سازی بیشتر، ارتقای پهنای باندو نحوه پاسخگویی در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

قبادیان افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در کرمانشاه در رتبه هفدهم قرار دارد و در تلفن همراه این در جایگاه سیزدهم کشوری هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کرمانشاه از نظر شاخصه‌های توسعه در کشور مقام نخست را در اختیار دارد، گفت: تعرفه تلفن ثابت در استان کرمانشاه بعد از ۱۳ سال به ۲۰۰ هزار تومان رسیده است که دلیل آنهم هزینه‌های شهرداری و دیگر امور است.

وی با تاکید بر اینکه خرید خط تلفن ثابت به صورت قسطی نیز امکان پذیر است، افزود: متقاضیان می‌توانند برای استفاده از تلفن ثابت یکصد هزار تومان را به صورت نقد و مابقی هزینه را به صورتی اقساطی در ۳۶ قسط پرداخت کنند.

مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر هزینه مکالمه از تلفن ثابت به موبایل در حدود ۶۲۵ ریال است و هزینه تماس از تلفن ثابت در داخل استان از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز