خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت عنوان کرد:

حضور پررنگ 17 کشور نشان دهنده اهمیت جام شطرنج خزر است

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۷۳

فرماندار رشت گفت:حضور بازیکنان و اساتید بزرگ خارجی و حضور پررنگ 17 کشور اهمیت برگزاری جام شطرنج خزر در شهر رشت را نشان داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از کیفیت برگزاری مسابقات شطرنج در شهر رشت، اذعان داشت: به همه ورزش دوستان، برگزار کنندگان ، مربیان و شرکت کنندگان داخلی و خارجی در این مسابقات خدا قوت وخسته نباشید می گویم.

شفقی با اشاره به محاسن شطرنج در تقویت فکری شطرنج بازان، اظهار داشت: ورزش شطرنج ابزاری مهم برای تقویت توانایی‌های مغزی، حافظه، تعقل، تمرکز و تصمیم گیری بالا  و کوششی در راستای استعدادیابی در تمام رشته های ورزشی کشور است.

وی افزود:  همگان بر این نکته واقفیم که برگزاری مسابقات کشوری به خصوص در سطح بین المللی می‌تواند تاثیر بسزایی در تحرک بخشی به بخش‌های مختلف جامعه ورزشی داشته باشد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به تاثیر برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی در ارتقا  کارکرد برون مرزی ورزش استان گفت:  باید در پیشبرد و به ثمر نشستن این مهم همه تلاش خود را به کار بندیم.

وی با اشاره به سطح بالای هرساله مسابقات افزود: حضور بازیکنان و اساتید بزرگ خارجی با معدل بالای بین المللی ، حضور پررنگ 17 کشور ، تمامی بازیکنان تیم ملی کشور و شرکت حدود 800 نفر ایرانی و خارجی نماد اهمیت این بازیها در شهر رشت را روشن ساخته و انشا... برپایی این مسابقات که هر ساله در تقارن با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب برگزار می شود و می توان از آن به عنوان تنها مسابقه بین المللی استان و مهم ترین و تنها مسابقه ی بین المللی منظم کشور یاد کرد،  استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز