خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

برف راه‌های روستایی شهرستان دلفان را بست/ بی‌سابقه بودن بارش برف امسال در 20 سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۳۶۴

فرماندار دلفان از مسدودشدن راه‌های ارتباطی روستایی این شهرستان و بارش بی‌سابقه برف در طی 20 سال گذشته در این منطقه خبر داد.

جعفر طولابی فرماندار شهرستان دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: برف شدیدی که از پنجشنبه گذشته آغاز شده با بارندگی و کولاک شدیدی همراه بود و باعث مسدود شدن اغلب راه‌های روستایی شده که چنین بارشی در طی 20 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

طولابی افزود: بارش برف در سطح شهر به 70 سانتیمتر و در ارتفاعات به 2 متر می رسد.

وی گفت: محورهای اصلی و فرعی این شهرستان با مشکل روبروست ولی با تلاش اداره راهداری راه‌های اصلی این شهرستان به سمت کرمانشاه ، همدان و خرم‌آباد باز شده ولی به علت کمبود ماشین آلات برف‌روبی برای بازگشایی مسیرهای روستایی فعلا با مشکل روبرو هستیم و اداره راهداری برای بازگشایی راه‌ها مشغول به کار است.

فرماندار شهرستان دلفان بیان کرد: مناطق روستایی در حال حاضر مشکل جدی ندارند و به لحاظ سوخت رسانی و مایحتاج لازم از شرایط لازم برخوردارند، چرا که این منطقه به دلیل سردسیر بودن همواره از منابع سوخت و آذوقه ذخیره‌سازی شده برخوردار است.

وی تصریح کرد: به لحاظ گازرسانی و برق مشکلی نداریم فقط برق 12 روستا قطع شده که به زودی وصل می‌شود.

شهرستان دلفان با مساحت 2700 کیلومتر و 440 روستای تابعه دارای آب و هوای سرد کوهستانی در شمال غرب استان لرستان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز