خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی کمیته امداد کردستان عنوان کرد:

اعزام 500 مددجوی کمیته امداد کردستان به اردوی زیارتی

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۶۲

معاون فرهنگی کمیته امداد کردستان گفت: 450 نفر از مادران و دختران تحت حمایت به اردوی زیارتی مشهد مقدس و 40 نفر از زنان سرپرست خانوار نیز در آستانه فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب به اردوی زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش ایلنا، اصغر بنی اردلان معاون امور فرهنگی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های اصلی این نهاد توجه به  امور فرهنگی و دینی مددجویان است، افزود: اعزام اردوهای زیارتی در جهت تقویت بنیه اعتقادی و دینی خانواده های تحت حمایت اجرا می شود.

وی افزود: 450 نفر از مادران و دختران تحت حمایت به اردوی زیارتی مشهد مقدس و 40 نفر از زنان سرپرست خانوار نیز در آستانه فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اردوی زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.

بنی اردلان اظهار کرد: دو هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کردستان از ابتدای سال جاری تاکنون و در قالب گروه های مختلف دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شده اند. 

وی بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های امور فرهنگی کمیته امداد، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، مشاوره های تحصیلی، برگزاری دوره های آموزشی مختلف و مسابقات قرآنی و فرهنگی است.

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کردستان افزود: برگزاری دوره های آموزشی رایگان برای دختران، مادران و مددجویان تحت حمایت شامل طراحی و دوخت، گلسازی، قرآنی و تربیتی، کامپیوتر، زبان، ورزشی و کلاس‌های آموزشی و مشاور خانواده از طریق کانون‌های ولایت  این نهاد در سطح استان اجرا می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: از دیگر فعالیت‌های معاونت امور فرهنگی کمیته امداد کردستان برگزاری جلسات هفتگی با دعوت از اساتید توانمند و برجسته استانی است که در سطح دفاتر کمیته امداد در سطح استان برای کارکنان این نهاد برگزار می شود.

بنی اردلان در پایان گفت: این کلاس‌ها با هدف تبیین معارف ناب اعتقادی، تمهید زمینه تعالی اخلاقی کارکنان و تعمیق روحیه انقلابی، جهادی و بصیرت افزایی سیاسی و انقلابی همکاران و با موضوعات مختلف اخلاقی، اعتقادی ، اجتماعی و مسائل روز برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز