خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی:

باند سارقان خودرو در تبریز منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری5 سارق حرفه‌ای خودرو و کشف9 دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ صابر عباس‌زاده از دستگیری 5 سارق حرفه‌ای خودرو و کشف 9 دستگاه خودروی سرقتی خبرداد و اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو در سطح شهر تبریز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
عباس‌زاده افزود: با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و انجام تحقیقات گسترده، مأموران با استفاده از شیوه‌های پلیسی 5 سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان به‌صورت باندی و گروهی عمل می‌کردند، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی و مواجهه با ادله پلیس، به 8 فقره سرقت خودروی پراید و یک فقره سرقت خودروی سمند در شهرستان تبریز اعتراف کردند.
 
وی با اشاره به دستگیری دو نفر مال‌خر در این رابطه افزود: سارقان به همراه مال‌خران پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در آسیب شناسی جرم صورت گرفته توسط سارقان دستگیر شده، اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی و وجود مال‌خر را عامل اصلی سرقت‌ها دانست و تاکید کرد: شهروندان به هشدارها و توصیه‌های پلیس در مورد پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت برخورد با موارد مشکوک با شماره‌های 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر : ۴۵۳۷۷۰