خبرگزاری کار ایران

توسط استاندار هرمزگان؛

زنگ انقلاب در استان هرمزگان نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۱۱

استاندار هرمزگان گفت: امام خمینی (ره) مردی توانمند و آسمانی بود که قدرت منطقه ای آن دوره را با اتکا به خداوند متعال و تکیه بر قدرت و درایت مردم به زیر کشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، جاسم جادری در این مراسم با تبریک فرارسیدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی به کشور، اظهار داشت: امام خمینی (ره) مردی توانمند و آسمانی بود که قدرت منطقه ای آن دوره را با اتکا به خداوند متعال و تکیه بر قدرت و درایت مردم به زیر کشید.

وی افزود:‌ باید پرسید که آیت‌الله روح‌الله خمینی چه داشت که مردم با چنین عشقی پشت او ایستادند و از توپ و تانک و گلوله نترسیدند و آن رژیم تا دندان‌ مسلح را عاجز کردند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ما در جبهه حق و دشمنان مان در جبهه باطل هستند، افزود:‌ هیچ وقت نباید فراموش کرد که این مردم بوده‌اند که نظام جمهوری اسلامی را بر سرکار آورده‌اند و این مردم بودند که خون‌ها دادند.

جادری با بیان اینکه در تمامی امور اساس مردم هستند،‌ ادامه داد:‌ مدیران و مسئولان باید همواره خود را مدیون این مردم بدانند و باید قدر مردم و خانواده شهدا را دانست و تمام امور را باید به سمت رفع مشکلات مردم برد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد:‌ امروز باید یک بار دیگر در هر سمت و مسئولیتی که هستیم با آرمان‌های انقلاب و شهدا بیعت کنیم و بدانیم که این مردم هستند که در مورد ما قضاوت می‌کنند.

وی تاکید کرد:‌ در حال حاضر مهمترین موضوع، استمرار تقویت هر چه بیشتر انقلاب است و همه امور با تکیه بر خواست واقعی مردم باید در این راه مدیریت و پیش برده شود.

جادری افزود: همچنین دانش‌آموزان عزیز باید با تمام تلاش و کوشش خود را برای ساختن آینده این استان و کشور آماده کنند.

استاندار هرمزگان در پایان با بیان انیکه شاید دانش‌آموزان در حال حاضر ندانند و درک نکنند که چه خون‌ها و مرارت‌هایی برای این انقلاب و نظام ریخته و کشیده شده است، افزود:‌ سلاح این انقلاب همین جوانان و دانش‌آموزان ایرانی است که برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش ایلنا، این مراسم صبح امروز با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی در مدرسه جامعه الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز