خبرگزاری کار ایران

همزمان با دومین روز دهه فجر؛

569 پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۸۶۱

همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۵۶۹ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار امروز(۱۳ بهمن) در زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش‌امیری امروز در دومین روز ایام دهه فجر در  مراسم این ایام، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به قطب برق و الکترونیک در کشور تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: استان زنجان در این عرصه دستاوردهای فراوانی دارد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه ظرفیت برق تولیدی در استان چند برابر نیاز استا است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در این عرصه به خوبی ورود کرده است.

مقام عالی استان به ظرفیت 2 هزار مگا بایتی دو نیروگاه در منطقه غرب زنجان اشاره کرد و گفت: در حوزه تجهیزات برق و الکترونیک صادرات داریم.

درویش امیری با اشاره به اقدامات در خور توجه این حوزه در فعال سازی واحدهای برق و الکترونیک، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از روستاهای کشور از نعمت برق برخودار نبودند که امروزه به برکت انقلاب اسلامی قطعی برق به صفر رسیده است.

وی خطاب به مردم خواستار پاس داشت خدمات خدمتگزاران این نظام شد و گفت: برای روشن شدن یک لامپ زحمات بسیاری کشیده می شود که بسیاری از آن بی اطلاع هستند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نیروگاه شماره 2 زنجان با قدرت یک هزار مگابایت و 264 میلیون دلار در حال عملیاتی شدن است، تصریح کرد: از بین بردن قطعی کامل برق در 1404، کاهش متوسط زمان انرژی و عدم مراجعات حضور از اهداف مورد توجه در بخش برق است.

در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هم به پروژه های این شرکت به تعداد 569 پروژه با 142 میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد و گفت: تلاش می شود تا تمام پروژه های تدوین شده برای امسال تا قبل از آغاز سال جدید به پایان برسد.

عادل کاظمی در استان زنجان 900 روستا از نعمت برق برخوردار است و شبکه های برق رسانی با 100 درصد اصلاحات در اختیار مصرف کنندگان است.

به گفته وی، برق ‎رسانی به چهار شهرک صنعتی به صورت کامل شامل شهرک صنعتی انگوران، سایت کارگاهی، ناحیه صنعتی سلطانیه و شهرک تخصصی صنعتی در منطقه کهناب و صنایع گردشگری از جمله فعالیت‌هایی است که انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز